Official Off-Topic Thread

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Ενω το 5 γιατι ιδρωνω πολυ
Είναι γιατί οι νεο boomers θα πρέπει να αφήσουν την (καταραμένη) τεχνολογία και να επισκεφτούν κάναν καρδιολόγο πρωτού να είναι πολύ αργά...
 
Ενω το 5 γιατι ιδρωνω πολυ; και το 8 γιατι νυσταζω συνεχεια; ειναι αδιαφορα.

Αυτά δεν τα σχολίασα γιατί μπορεί να είναι συμπτώματα κάποιας ασθένειας.

Αλλά, θα μου πεις, όταν κάποιος αναρωτιέται γιατί δεν τρώει πια χταπόδια, μπορεί να υποδεικνύει κάποια ψυχασθένεια... :Ρ
 
Εγω καταλαβα οτι ειναι συμπτωματα υποχονδριασης και αποτελεσμα του γενικου αγχους που παιζει.
 
Οδηγός παγιδεύτηκε για 500 χλμ. στο κινούμενο αυτοκίνητό του στην Εθνική Οδό -Το απίθανο πρόβλημα που αντιμετώπισε | carandmotor.gr

Κινούμενος στον αυτοκινητόδρομο «Beijing–Hong Kong-Macau της επαρχίας Hunan, ο οδηγός του SUV της κινέζικης εταιρείας αντιμετώπισε μια ασυνήθιστα δυσάρεστη και επικίνδυνη έκπληξη, όταν προσπάθησε να εξέλθει από αυτών για να φτάσει στον προορισμό του.

Συγκεκριμένα ο οδηγός του Haval H6 συνειδητοποίησε, έγκαιρα ευτυχώς, ότι δεν μπορούσε να θέσει εκτός λειτουργίας το cruise control του SUV του, το οποίο και είχε ρυθμίσει στα 100 χλμ./ώρα. Μάλιστα διαπίστωσε με έκπληξη ότι όχι μόνο δεν μπορούσε να παρακάμψει το cruise control μέσω του πεντάλ των φρένων, αλλά δεν μπορούσε ούτε να μειώσει ταχύτητα αφού το σύστημα πέδησης δεν αποκρινόταν στις εντολές του.
Στην προσπάθεια της, μάλιστα, να βρει μια λύση ώστε να σταματήσει με ασφάλεια το SUV, η κινέζικη τροχαία ήρθε σε επαφή και με τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου. Έπειτα από πολλές απόπειρες καμία από τις προτάσεις της Haval δεν κατάφερε να λύσει το πρόβλημα και να απενεργοποιήσει το cruise cotnrol.

Ηλεκτρονικά συστήμα, αυτοματισμοί, ανέσεις. Α, ρε, κάποτες ο κόσμος έφτιαχνε χερια σκληρά σα πέτρες, αφού τα τιμόνια δεν ήτο υδραυλικά. Ετσι γίνονταν οι based αντρες κάποτες!
 
Οδηγός παγιδεύτηκε για 500 χλμ. στο κινούμενο αυτοκίνητό του στην Εθνική Οδό -Το απίθανο πρόβλημα που αντιμετώπισε | carandmotor.gr




Ηλεκτρονικά συστήμα, αυτοματισμοί, ανέσεις. Α, ρε, κάποτες ο κόσμος έφτιαχνε χερια σκληρά σα πέτρες, αφού τα τιμόνια δεν ήτο υδραυλικά. Ετσι γίνονταν οι based αντρες κάποτες!
τόσους αυτοματισμούς και δεν έχει αυτόματη πέδηση σε ανίχνευση εμποδίου; με τέτοιο σύστημα απλά το περικυκλώνουν τα περιπολικά και φρενάρουν σταδιακά μέχρι να σταματήσει.
 
Έχει ξανασυμβεί παρόμοιο περιστατικό και όχι στην Κίνα.


Κινεζικα οχήματα. Κολλάνε τα συστήματα τους και καίνε πολύ. Έμεινε από βενζίνη μετά από 5 ώρες.

τόσους αυτοματισμούς και δεν έχει αυτόματη πέδηση σε ανίχνευση εμποδίου; με τέτοιο σύστημα απλά το περικυκλώνουν τα περιπολικά και φρενάρουν σταδιακά μέχρι να σταματήσει.

Αφού το αρθρο.λεει ότι κόλλησαν τα πάντα. Ποια αυτόματη πέδηση; Ο τύπος πάταγε το φρένο με το πόδι του.
Έχεις προσπαθήσει να σταματήσεις SUV που πηγαίνει σταθερά με 100 χιλιόμετρα; Μιλάμε και για την Κίνα.
 
τόσους αυτοματισμούς και δεν έχει αυτόματη πέδηση σε ανίχνευση εμποδίου; με τέτοιο σύστημα απλά το περικυκλώνουν τα περιπολικά και φρενάρουν σταδιακά μέχρι να σταματήσει.

Ίσως λόγω της δυσλειτουργίας του cruise control, δεν ήταν δυνατόν να επέμβει κανένα άλλο σύστημα. Δεν ξέρω τι συστήματα έχει πάνω η συγκεκριμένη κινεζιά.

Αυτό που αναρωτιέμαι είναι γιατί ο οδηγός δεν έσβηνε τον κινητήρα. Σε δρόμο με ευθεία και με την υποστήριξη της αστυνομίας, δε νομίζω πως θα είχε θέμα.
 
κανά χειρόφρενο έστω; τι στο διάολο; γενικά δεν τα γουστάρω να είναι όλα ηλεκτρονικά, μου έχει που μου έχει κάτσει στραβά το ηλεκτρονικό γκάζι στο αμάξι μου. Θέλω να έχω έλεγχο αν χρειαστεί.
 
Αυτά γίνονται αν παίζεις με κινεζιές. :trollface:

με τέτοιο σύστημα απλά το περικυκλώνουν τα περιπολικά
Αν δεν μίλαγε τη γλώσσα τους ο οδηγός, θα το περικύκλωναν και θα γινόταν suicide by cop.
 
Και συνεχίζουμε...
Lexus could save the stick shift for EVs, if drivers are willing to pretend

British car enthusiast publication Evo reported this week that Lexus, which now leads Toyota’s high-performance EV efforts, is developing a kind of shifting system that mimics the feel of a clutch and a stick shift in an electric car. Of course, it comes without the traditional mechanical connections for such a transmission because an EV doesn’t need those things, but it mimics the motions involved with three-pedal driving.
 
Το ευακι μας το καιλακι μας, στην φυλακη. Το κοριτσι του λαου στα μπουντρουμια για διαφθορα.


Μαυρα χριστουγεννα θα περασει. Ρεζιλι γιναμε παλι.
 
Το ευακι μας το καιλακι μας, στην φυλακη. Το κοριτσι του λαου στα μπουντρουμια για διαφθορα.


Μαυρα χριστουγεννα θα περασει. Ρεζιλι γιναμε παλι.

Η καημένη ξέχασε ότι δεν βρισκόταν στην Ελλάδα που όλοι βγαίνουν κατά συρροή αθώοι.
 
αυτό είδες εσύ; όχι ότι τα νησιά είναι γκρίζα (όχι ελλάδα)
no data available λέει όχι Unconquered land... λίγο έλεος.

Τα νησιά δεν είναι συνδεδεμένα με το κεντρικό δίκτυο ακόμα, τώρα τελειώνουν την διασύνδεση της Κρήτης.

@bald_killer_clone πριν λίγο καιρό πουλάγαμε και μούρη ότι φτάσαμε σε παραγωγή κάποια στιγμή που θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες τις χώρας για 24 ώρες μόνο με αιολικό ρεύμα. Έχει πέσει πολύ χρήμα και αποδίδει, ή τουλάχιστον θα απέδιδε αν δεν είχαμε το χρηματιστήριο ενέργειας.
 
αυτό είδες εσύ; όχι ότι τα νησιά είναι γκρίζα (όχι ελλάδα)
Εάν σύρεις τον κέρσορα πάνω στα γκρίζα νησιά. δείχνει (Greece) με την σημαία, απλώς δεν εμφανίζει στοιχεία, ίσως για τον λόγο που αναφερει ο Νιτρο
 
Φαινεται οτι δεν ριξατε μια ματια στην Ουκρανια...

EDIT
Οταν μπαινεις στο φορουμ και νομιζεις οτι την αμησες

22.png
 
no data available λέει όχι Unconquered land... λίγο έλεος.

Τα νησιά δεν είναι συνδεδεμένα με το κεντρικό δίκτυο ακόμα, τώρα τελειώνουν την διασύνδεση της Κρήτης.

@bald_killer_clone πριν λίγο καιρό πουλάγαμε και μούρη ότι φτάσαμε σε παραγωγή κάποια στιγμή που θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες τις χώρας για 24 ώρες μόνο με αιολικό ρεύμα. Έχει πέσει πολύ χρήμα και αποδίδει, ή τουλάχιστον θα απέδιδε αν δεν είχαμε το χρηματιστήριο ενέργειας.
Nitro, θα σου έλεγα τι αποδίδει αλλά σιγουρα με παρακολουθούν από την ΕΥΠ, όπως όλη την χώρα κατα πως φαίνεται.
Τα νούμερα με τα οποία πούλαγε ο μούρη ο Χατζιδάκης είναι υποθετικά, κάποια μάλιστα σε συνθήκες ISO. Δες την συνεισφορά των αιολικών στο δίκτυο για να καταλάβεις τι παιζεται. Το χρημαστηριο δε μόνο καλό εκανε στις απε γιατί οι θερμικές μονάδες αερίου είχαν αρχίσει να ανεβάζουν την τιμή της χονδρικής πολυ πριν το μπαμ στην Ουκρανία.
 
Back
Top