Το άθλια είναι βαριά. Οντως η Α.Ι. συνήθως είναι οριακά επαρκής για τέτοιο μέγεθος παιχνιδιών, οπως τα total war, αλλά ούτε στο shogun 2 ούτε στο medieval 2 ήταν σε τέτοιο χάλι. Προσπάθησε να σπάσεις τείχος στο medieval και θα βρεις όλο τον αντίπαλο στρατό στο σπάσιμο, και έχω δεί και ουκ ολίγες φορές τον αντίπαλο να βγάζει και στρατό από τη πύλη για να πλαγιοκοπήσει τη προσπάθεια. Εδώ μιλάμε για παθητική στάση. Να είναι οι σκάλες στα τείχη και να μην κουνάει? Γελοίο.
Δεν λέω πως γίνεται σε κάθε μάχη, αλλά συμβαίνει κοντά στο 50%, και λίγο λέω.
Και οι σημαιούλες είναι ότι ποιό βλακεία έχουν σκεφτεί, χρόνια τώρα. Ναι, αν είναι να επηρεάζουν κάτι (π.χ. morale) αλλά όχι να κερδίζουν μάχες αμα στέκεις δίπλα σε ενα αγαλμα και οι τριπλασιοι αντιπαλοι απέχουν 500 μέτρα. :dry:
Παιχνίδια σαν το rome 2 είναι μόνο A.I. Αυτή καθορίζει την εμπειρία του τακτικού παιχνιδιού. Το victory σκριν είναι λεπτομέρεια σαν κερασακι. Ηθελα να ξερα τι παιχνίδι παίξανε όσοι το βαθμολόγησαν με 90%. Αυτός ο παλαβός στα βιντεο που βάλατε παραπάνω έχει χίλια δίκαια. Θα τον έχω στα υπόψιν, είναι καλός.
Δεν λέω πως γίνεται σε κάθε μάχη, αλλά συμβαίνει κοντά στο 50%, και λίγο λέω.
Και οι σημαιούλες είναι ότι ποιό βλακεία έχουν σκεφτεί, χρόνια τώρα. Ναι, αν είναι να επηρεάζουν κάτι (π.χ. morale) αλλά όχι να κερδίζουν μάχες αμα στέκεις δίπλα σε ενα αγαλμα και οι τριπλασιοι αντιπαλοι απέχουν 500 μέτρα. :dry:
Παιχνίδια σαν το rome 2 είναι μόνο A.I. Αυτή καθορίζει την εμπειρία του τακτικού παιχνιδιού. Το victory σκριν είναι λεπτομέρεια σαν κερασακι. Ηθελα να ξερα τι παιχνίδι παίξανε όσοι το βαθμολόγησαν με 90%. Αυτός ο παλαβός στα βιντεο που βάλατε παραπάνω έχει χίλια δίκαια. Θα τον έχω στα υπόψιν, είναι καλός.