Steam Next Fests Official Thread: Εντυπώσεις από demos και προτάσεις

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Έπαιξα το Children of Silentown.
Κλασικό ντεμέκ creepy σκηνικό με παιδάκια που ανακαλύπτουν τρομακτικά μυστικά στο χωριό τους και έντονες Tim Burton-ικές επιρροές στην αισθητική. Υποψιάζομαι ότι γενικά το horror θα είναι πολύ πιο ήπιο απ'όσο αφήνει να εννοηθεί και δεν θα πιάσει καν επίπεδα Fran Bow. Το demo αρκετά χλιαρό, με απλοϊκό point 'n' click gameplay, ενδεχομένως επειδή έβαλαν το κομμάτι του tutorial. Δεν το βάζω wishlist ώσπου να με διαψεύσουν τα reviews.
 
Παίξτε το Souldiers (αγωνιστικοί χαιρετισμοί στον Άλεξ που το ανέφερε).
Έχουμε και λέμε στο σύστημα μάχης: fast attack, strong attack, quick items, block, dodge, counters, levelling, skills tree, 3 archetypes, stamina κλπ.
Καλό balance καθώς οι εχθροί και τα μπαούλα πετάνε αρκετά συχνά refills ενέργειας, και το παιχνίδι έχει και checkpoints πέρα από τα save points.
Έχουμε και γαρνίρισμα από μερικά environmental puzzles.
Πανέμορφο, λεπτομερέστατο εικαστικό, καλή αίσθηση ελέγχου. Γενικά φαίνεται παραγωγή που στάζει μεράκι, κάτι που το προϊδέαζαν και τα trailers.
 
Ωραίο και πρωτότυπο το gameplay του Card Shark απλά εγώ είμαι άμπαλος στα δύο χαρακτηριστικά που χρειάζεται να έχεις κανείς για το παιχνίδι, μνήμη και να είναι καλός στα quick time events οπότε pass.
Winter Ember ή αλλιώς ισομετρικό Dishonored. Wishlisted με συνοπτικές διαδικασίες.
 
Επιβεβαιώνω: πολύ διασκεδαστικό το Souldiers, αξίζει οπωσδήποτε να δείτε το -ιδιαιτέρως γενναιόδωρο- demo του. Σαν υπόθεση/setting δεν λέει και πολλά, μάλλον προχειράτζα θα το χαρακτήριζα, αλλά το gameplay φυσάει. Καλό επίπεδο δυσκολίας, αρκετή ποικιλία σε εχθρούς και κινήσεις (ειδικά όταν θα μπορείς να παίξεις και με τις άλλες δύο κλάσεις που είναι κλειδωμένες στο demo), μπόλικα μυστικά δωμάτια, άψογη ροή. Επίσης, πολύ ωραίο εικαστικό, όπως είπε και ο Adhan. Πότε πότε έκανε κάτι σπασιματάκια, νομίζω θέλει λίγο optimization.
Μπήκε wishlist, θα είναι λουκούμι και για το Steam Deck.
 
Πότε πότε έκανε κάτι σπασιματάκια, νομίζω θέλει λίγο optimization.
Ισχύει, το είδα και στο σύστημα μου, ειδικά μετά το πρώτο 20λεπτο-μισάωρο.
Αδικαιολόγητο για pixel art game, αλλά ευελπιστώ πως στο release δε θα υπάρχουν τέτοια θέματα.
 
Έπαιξα το Hero's Hour προς το παρόν.



Ουσιαστικά είναι ρετροπιξελούμπα Heroes of Might and Magic αλλά με real-time μάχες. Ίσως ενδιαφέρει κάποιον που θέλει να ξύσει αυτού του είδους τη φαγούρα.

Α, έπαιξα και το Beholder 3. Όσοι έχουν παίξει τα προηγούμενα 2 ξέρουν επακριβώς τι να περιμένουν.

Ίσως δοκιμάσω και το The Last Oricru αλλά απαιτεί χίλια gb download και βαριέμαι να περιμένω.
 
Δοκίμασα επίσης τα Silt και Daymare 1994: Sandcastle.

Σε αντίθεση με το Souldiers, δυστυχώς και τα 2 είχαν μικρά demo (<15 λεπτά).

Το Silt μου άρεσε αρκετά. Action-adventure με έμφαση στο puzzle solving για να βρεις διαφυγή. Ο δύτης που χειρίζεσαι μπορεί να ελέγχει διάφορα θαλάσσια πλάσματα - ο ίδιος είναι ιδιαίτερα ευάλωτος aka μονόχιτος - και χρησιμοποιούμε τις ιδιότητες του καθενός, ψάχνοντας πως θα ανοίξουμε δρόμο για την επόμενη οθόνη. Εικαστικό και art style 👌 μου θύμισε αυτό.

Σε πρώτη φάση φαίνεται γραμμικό (όχι ότι με πειράζει αυτό) και μου θύμισε κάτι από τα πρώτα indie που παίζαμε όταν η περιήγηση στο Steam ήταν περιπέτεια σε αχαρτογράφητα νερά (βλ. Aquaria, Limbo, Braid, Bastion κλπ.)


Το Sandcastle μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα. Ωραία ατμόσφαιρα, καλός οπτικός τομέας και ήχος αλλά φαίνεται να είναι dumbed down εκδοχή του 1998 όσον αφορά τη μάχη και το gameplay γενικότερα (αφαίρεσαν τους 2 τύπους reload, το sprint με τη stamina κλπ.).
Αυτό κυρίως που δε μου άρεσε ήταν πως οι εχθροί εμφανίζονταν μέσα από portals a la Doom 3 και τα animations τους παραμένουν stiff, ίσως και περισσότερο από το προηγούμενο game.

Επιπλέον, σε μια μεγάλη μάχη πριν το τέλος που κάνουν ντου από όλες τις μεριές, το παιχνίδι σε αναγκάζει να πολεμήσεις (ο ανελκυστήρας ως δια μαγείας δεν αποκρίνεται), παρόλο που η περιοχή που βρίσκεσαι έχει άπλα, το οποίο πάει αντίθετα στην λογική των survival horror. Ελπίζω στην τελική μορφή, να έχουν βελτιωθεί τα πράγματα όπως λένε...
 
Τελευταίο σχόλιο για δύο παιχνίδια που δοκίμασα χθες (ναι θεωρητικά έληξε το Next Fest αλλά κάποια demos παραμένουν διαθέσιμα – νομίζω εξαρτάται από τους δημιουργούς αυτό, όχι από το Steam).

Card Shark: Όπως ειπώθηκε ήδη, είναι ένα πολύ ενδιαφέρον παιχνιδάκι με χαλαρή, τύπου visual novel εξιστόρηση, ιδιαίτερο εικαστικό και τσαχπίνικο γράψιμο. Δεν θα το χαρακτήριζα card game, μάλλον συλλογή από mini-games με τράπουλα, που πρέπει πρώτα να τα μάθεις και αργότερα να τα εφαρμόσεις στην πράξη. Πολύ φοβάμαι ότι το gameplay δεν είναι για μένα, αν και συνολικά το παιχνίδι με ιντριγκάρισε αρκετά ώστε να ασχοληθώ ένα γεμάτο μισάωρο και να το ρίξω κάπου στα βάθη της wishlist μου.

Lost in Play: Αγαπάτε Gravity Falls; Τη βρίσκετε με τα games της Amanita; Νοσταλγήσατε τα Gobliiins; Βάλτε το wishlist ΤΩΡΑ. Αξιολάτρευτο εικαστικό, αλαμπουρνέζικο speech της μεγάλης των Τσέχων σχολής, εθιστικό gameplay με σχετικά απλά αλλά λογικά puzzles και ορισμένα χαριτωμένα mini-games, ακαταμάχητη Gravity Falls ατμόσφαιρα. Μακράν η πιο ευχάριστη έκπληξη του Fest για μένα, στρογγυλοκάθισε στην κορυφή της wishlist μου με το που τελείωσε το demo. Από τα ίδια τυπάκια που κάνανε το The Office Quest, που δυστυχώς δεν έχω παίξει (ακόμα).
 
Νομίζω ή ο κυρ Στεφ ή ο Άντμι έφτιαχνε τόπικ σχετικό, πάντα τους μπέρδευα αυτούς τους δύο, αλλά επειδή δεν ξέρω τι διάολο κάνουν το έκανα εγώ. Άντε ο Άντμι ξέρουμε ότι είναι απασχολημένος να μαλώνει για το ποιανού τα μικιμάους είναι τα καλύτερα. Αλλά ο κυρ Στεφ τι; Μήπως ανακάλυψε τη μαγεία του φωλγκάηζ και ντρέπεται να το παραδεχτεί; Και καλά παίζει Κούαρι. Σειράρα πάντως το Κούαρι, φλασιά.

Αν ανακαλύψω τίποτα γαμάτο όπως πάντα κάνω, θα επιστρέψω δυναμικά. Μη ντραπείτε να πείτε τι δοκιμάσατε, όσο μλκ κι αν ήταν. Ισομετρικό, αρπιτζί, στράτετζι, ξέρετε εσείς..
 
To σύμπαν εγαμήσαντο, στεγνό ντιντιός ατάκ έφαγε το στημ. Πηγαίνετε να δείτε το 4ο επεισόδιο του Όμπι Χουάν ή ότι άλλο θα κάνατε χωρίς ίχνος ντροπής και γυρίστε αργότερα.
 
Μερικά ενδιαφέροντα turn-based games που θέλω να δοκιμάσω:









 
Κάτι μεταξύ Darkest Dungeon, Slay the Spire και Brutal Legend:

 


Έχοντας γράψει εκατοντάδες ώρες σε Euro/American Truck Simulator, υπήρχε μια σκέψη που ΠΟΤΕ δεν μου πέρασε από το μυαλό: Αυτά τα παιχνίδια θα γινόταν καλύτερα αν είχαν και survival management για τον οδηγό.

Για κάποιο μυστήριο λόγο (νομιμοποίηση ψυχαγωγικής χρήσης της μαριχουάνας πιθανολογώ) οι devs του Alaskan Truck Simulator είχαν ακριβώς αυτή τη σκέψη. Και όχι μόνο το σκέφτηκαν, αλλά το έκαναν και παιχνίδι. Χ από εμένα, αλλά για αυτό υπάρχει το demo, για να δοκιμάσει όποιος θέλει.
 
Eντάξει μλκούλα όπως ακριβώς φαινόταν στο τρέηλερ, χαβαλέ έχει για λίγο αν το δώσουν πουθενά τζάμπα.




Zουζουνιάρικα βίζουαλς και γενικά χαλαρωτικό αν σας αρέσουν τα γκέημς με ζωγραφική έστω και λίγο. Αν παίξατε το πρώτο ξέρετε τι να περιμένετε, αν δεν το παίξατε δεν ξέρετε. Γαμάτο ε;




Όπως είπε κάποτε ένας πολύ γαμάτος τύπος, το γκολφ μοντ για το ροκελί που δεν έφτιαξε ποτέ η πσαϊόνιξ. Βασικά το ντέμο είναι η τελευταία του μπέτα πριν το έρλυ άξες.




Πώς θα ήταν το BPM αν ήταν καλό γκέημ, ολόιδιο στυλ μόνο που εδώ νιώθει ο ρυθμός και μπορείς να κάνεις παπάδες ακολουθώντας τον. Και γαμάτη η φάση πως κοπανάει αυξανόμενα η μουσική όσο καλύτερα πηγαίνεις, μέχρι που σκάνε μέσα και τα φωνητικά.




Xέλο, φόλομι..
 
Last edited:
Oκ ξεκαθαρίζει ότι πρόκειται για πρηάλφα, οπότε προσπερνάμε ότι είναι ανοργασμικά ημιτελές στα όλα του. Βέβαια αυτό το πρηάλφα παρέα με το 3ΝΤΙ ΡΗΑΛΜΣ εκεί στην αρχή χτυπάνε καμπανάκια.. Ατμοσφαιρικό πάντως, αν έχεις φαντασία δηλαδή και το φαντάζεσαι πως θα είναι αν βγει κανονικά.




Aκόμα δεν το δοκίμασα αυτό, αλλά οκ μάλλον δεν χρειάζονται σχόλια.
 
Eπειδή περνάνε τα χρόνια και δεν βλέπει και καλά σε ποιο τόπικ μπαίνει..

Οι σκληροί μύστες να μην παραλείψουν να δουν το ΕΠΙΚΟ ντέμο του Jerry Wanker & The Quest To Get Laid της υπέροχης Kthulhu Games.



Δυνατό Larry X για εμάς που μετράμε ακόμη.
 
Back
Top