Επειδή έχω 48" Sony Bravia, μη σου πω ότι και σε 1080p, μια χαρά είναι αυτό το μέγεθος . 55 και άνω για 4K!!
Μιας και το ανέφερα. Την οθόνη την αγόρασα το 2013, και ένα από τα χαρ/κα που διαφήμιζε, ήταν ένας επεξεργαστής (X-Scale ή κάτι τέτοιο), οποίος αναλάμβανε να κάνει upscale σε 1080p, όποιο σήμα έπαιρνε στην είσοδο. Γενικά είχα καλή εικόνα, ακόμα και σε SD, αλλά δεν το είχα ψάξει παραπάνω.
Στην Bravia, έχω συνδέσει PS4 Pro και ένα PC που έφτιαξα με περισσευούμενα κομμάτια, από την αναβάθμιση σε Ryzen, δήλαδή έχει έναν i5 2500k, 16GB DDR3, και μια R9-290. Επειδή με έφαγε το βαφτιστήρι (συνομοταξία Lamogious Spasarxidicus


), εγκατέστησα το GTΑ V (Ασχολίαστο!!


).
Κλασσικά με low settings σε 1080p, και το benchmark κυμαινόταν γύρω στα 60fps. Λόγω hardware διαστροφής, πηγαίνω σε high και με τα sliders για rendering distance, population density, και οτιδήποτε συναφές τέρμα δεξιά, στην μέγιστη τους τιμή:
Benchmark ---> 15 - 30 fps.
Συνεχίζοντας το βάσανο της GPU, κατεβάζω ανάλυση σε 720p, με τα ίδια settings.
Benchmark ---> 60 fps, ΑΛΛΑ δεν είδα καμία οπτική διαφορά, με 1080p, ούτε το συνηθισμένα "σκαλοπάτια" της χαμηλής ανάλυσης. Το έτρεξα δύο τρεις φορές και τα ίδια αποτελέσματα.
Επειδή, ήμουν στον καναπέ (δεν θυμάμαι απόσταση, αλλά όχι πάνω από δύο μέτρα ), πήγα στους 30 πόντους από την οθόνη και ξανάτρεξα το benchmark. Τότε μόνο, σε αυτή την απόσταση είδα τα χαρ/κα της χαμηλής ανάλυσης!!!
Υποψιάζομαι, ότι το παιχνίδι χρησιμοποίησε δύο hardware accelerators σε σειρά. Έναν της GPU και έναν της τηλεόρασης, για το upscaling, το οποίο πιθανόν να είναι βελτιστοποιημένο σε mode 720p --> 1080p. (Έφτιαξα δηλαδή homemade DLSS!!!


).
Δεδομένου, ότι οι μετρήσεις ήταν σχετικά πρόχειρες, και πλέον όλες οι καινουργιες σοβαρές τηλεοράσεις, έχουν τέτοια κυκλώματα, δεν ξανακάνει κάποιος το ίδιο πείραμα, να δούμε άν όντως ισχύει κάτι τέτοιο? Ή απλά θέλω καινούργια γυαλιά?!?!?!?!?!

