Τα playthroughs του Ιουνίου. Αν και μπήκε το καλοκαίρι, τα vibes ήταν σκοτεινά.
Vampire The Masquerade - Coteries Of New York: Visual novel στον κόσμο του κλασικού pen & paper RPG. Μπορείς να επιλέξεις μεταξύ τριών χαρακτήρων που ανοίκουν σε διαφορετική σέχτα κι έχεις την ψευδαίσθηση ότι επιλέγεις τον δρόμο σου. Γενικά το απόλαυσα, το βρήκα καλογραμμένο και μου άρεσε κι η εικαστική παρουσίαση. Το codex που περιέχει είναι πολύ καλό στο να εξοικειώσει κόσμο που δεν ξέρει για το World Of Darkness με τις ορολογίες του. Για 20€ που έχει αρχική τιμή δεν αξίζει, αλλά σε γενναία έκπτωση (το είχα πάρει 2€) αξίζει να το δείτε. 7/10
Darkness Within: In Pursuit Of Loath Nolder: Ιδιαίτερο λαβκραφτικό first person adventure που προσπάθησε να πρωτοτυπήσει στο gameplay, άλλα κάπου το έχασε στην υλοποίηση. Η ιδέα να συνδυάζεις σκέψεις, clues κι αντικείμενα για να προωθηθεί η ιστορία είναι μεν πρωτότυπη, αλλά δύσχρηστη και κουραστική όπως εφαρμόζεται, σε αντίθεση π.χ. με το Resonance που κάνει κάτι παρόμοιο σαφώς πιο επιτυχημένα. Το σενάριο κι η ατμόσφαιρα είναι σε υψηλά επίπεδα κι αυτό είναι το μεγάλο συν του παιχνιδιού. 7/10
Gray Dawn: Σύντομο horror παιχνίδι με έντονο το ανατολικό ορθόδοξο στοιχείο στα γραφικά του. Ένας παραστρατημένος ιερέας, ένα μεγάλο μυστικό και μπόλικες σουρεάλ καταστάσεις που μπλέκουν τι είναι αληθινό και τι φανταστικό. Έχει το ενδιαφέρον του, αλλά ως εκεί. Ένα από τα άπειρα low budget παιχνίδια τρόμου που θα προσπαθήσει να σας τρομάξει (είνα αρκετά creepy σε στιγμές είναι η αλήθεια) και θα σας πετάξει και κανά εύκολο παζλ / γρίφο για να μην περπατάτε μόνο. Για τους φανς του είδους που παίζουν ότι βγαίνει. 6/10
Lust For Darkness: Ακριβώς στην ίδια κατηγορία με το Gray Dawn, προσπαθεί να τσιμπήσει κόσμο βάζοντας στο μπλέντερ Λαβκραφτ και σεξ (και πως να αντισταθείς είναι η αλήθεια; ) αλλά το αποτέλεσμα είναι λίγο meeeh τελικά. Έχει stealth, έχει κυνηγητό, έχει παζλάκια, μια ιστορία προβλέψιμη από την αρχή, τα κλασικά. 6/10
Gamedec: Πρωτότυπη ιστορία, όπου είμαστε detectives που επιλύουμε μυστήρια που λαμβάνουν χώρα εντός MMO στο απώτερο μέλλον. Το gameplay, αν και πιο απλοϊκό, θυμίζει έντονα Disco Elysium, όμως ο όγκος κειμένου και τα side quests είναι σαφώς πιο περιορισμένα, όπως και οι επιλογές μας. Ανάλογα με τις πράξεις μας κερδίζουμε XP σε 4 διαφορετικούς τομείς και ξεκλειδώνουμε ανάλογα skills ξοδεύοντας τα. Η ισομετρική απεικόνιση είναι πολύ όμορφη κι έχει φάση η απεικόνιση των διαφορετικών κόσμων - παιχνιδιών. Ευχαριστήθηκα τις 14 ώρες που μου πήρε για να το τελειώσω και με τρίγκαρε να ξεκινήσω δεύτερη φορά το Disco Elysium. Κι αυτή την φορά με το full speech είναι ακόμη πιο έπος! 8/10
Τώρα εκτός από Disco Elysium Final Cut, ασχολούμαι με τα Metro Last Light Redux, Astrologaster, Roguebook και στην χάση και στην φέξη Star Wars: Knights Of The Old Republic.