Τι απίστευτη παιχνιδάρα που είναι το Monster Hunter World. Ολοκλήρωσα την campaign μονορούφι σε 132 ώρες και τώρα έφτασα στο endgame για ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση και συγκινήσεις. Είμαστε κυνηγοί όνομα και πράμα. Ο σωστός κυνηγός πάει προετοιμασμένος στη μάχη, κάνει έρευνα για το υποψήφιο θήραμά του, μαθαίνει για τις αδυναμίες του και πως να τις εκμεταλλευτεί ενώ αποστηθίζει τη συμπεριφορά του ώστε να μην τον κλαίνε οι ρέγκες αργότερα.
Το κάθε τέρας έχει εντελώς διαφορετική συμπεριφορά και προσωπικότητα. Το main quest εξελίσσεται πολύ ομαλά και η δυσκολία ανεβαίνει στρωτά. Το οικοσύστημα είναι ζωντανό και ακολουθεί τους νόμους τις διατροφικής αλυσίδας. Δεν υπάρχει πιο εντυπωσιακή και ταυτόχρονα τρομακτική στιγμή στο παιχνίδι όταν εκεί που κυνηγάμε το θήραμά μας έρχεται να παίξει ξύλο μαζί του ένα ακόμα μεγαλύτερο τέρας και εμείς βρισκόμαστε στη μέση. Μπορώ να πως όλες μοιάζουν με μικρά Boss Fights, εκτός από τους Elder Dragons που είναι μεγάλα Boss Fights. Την επόμενη κατηγορία Tempered (πιο πολύ ζωή, πιο πολύ damage, πιο πολύ επιθετικότητα, γενικά όλα πιο πολύ) ακόμα δεν την έχω δει.
Το σύστημα μάχης είναι απολαυστικό και ένας βασικός λόγος για να ασχοληθεί κάποιος με το MHW. Υπάρχουν 14 διαφορετικά είδη όπλων και έχουμε πρόσβαση σε όλα. Έπαιξα με Long Sword (Κατάνα), είχα πολύ καλό mobility και built-up damage. Όσο περισσότερα πετυχημένα χτυπήματα έκανα, τόσο το καλύτερο. Είδα και λίγο το Greatsword, το οποίο έχει τελείως διαφορετική συμπεριφορά. Πολύ πιο αργό και βαρύ, κάνει charge attacks ενώ θέλει πολύ καλό timing και σημάδι σε συγκεκριμένα σημεία του τέρατος. Υπάρχει training για τα όπλα, αλλά σίγουρα χρειάζεται και guide διότι δεν αναφέρονται όλες οι κινήσεις τους.
Ο χαρ/ρας μας δεν έχει στατιστικά ή level, τα skills τα παίρνει από τα εκάστοτε armor pieces που φοράει. Αργότερα στο παιχνίδι αποκτούμε πρόσβαση σε δυο σετ από κάθε armor, ένα με περισσότερα skills και ένα με slots για decorations. Τα decorations μπαινοβγαίνουν στα κομμάτια της armor και του όπλου προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη παραμετροποίηση. Το παιχνίδι έχει μπόλικο micromanagement και ένα σωρό υπό-μενού και μηχανισμούς.
Ερχόμαστε στον άλλο βασικό (ή αποτρεπτικό) λόγο για να παίξει κάποιος το MHW το Grinding. Ο τίτλος είναι ωδή στο Grinding. Οτιδήποτε χρειαζόμαστε πρέπει να μας πέσει ως loot, δεν μπορούμε να αγοράσουμε, ούτε να ανταλλάξουμε με άλλους παίκτες δεν υπάρχουν microtransactions ή shortcuts. Κι όμως ο τίτλος και σε αυτό είναι εξαιρετικός. Κάθε φορά που ερευνούμε ένα τέρας μαθαίνουμε δυνάμεις/αδυναμίες καθώς και δυνητικά drops και τις πιθανότητές τους. Έτσι υπάρχει RNG αλλά μπορούμε να το βοηθήσουμε αυξάνοντας τις πιθανότητες πχ αν θέλουμε την ουρά έτσι και την κόψουμε είναι σχεδόν σίγουρο πως θα την πάρουμε, αν θέλουμε claws πρέπει να βαράμε στα νύχια να του τα σπάσουμε ή αν θέλουμε horns να του σπάσουμε τα κέρατα κ.ο.κ. Εμένα που αυτοσκοπός μου είναι να φτιάξω όλες τις armor (δεν είναι απαραίτητο) δεν με έχει κουράσει η επανάληψη στα τέρατα, αφού καμιά μάχη δεν είναι ίδια και έχω δρόμο ακόμα μπροστά μου.