Παιζεις ανετα στο stealth. Και ειδκά με το Lost Alpha, πάει μαρούλι. Βέβαια το θέμα είναι πού θα κάτσουν τα respawns. Την πρώτη φορά που το έπαιξα το παράτησα γιατί το μόνο σέηβ που είχα προσωρημένο με έβγαζε εν μέσω εχθρών, χωρίς πολύ ζωή και πυρομαχικά, ενώ τους είχα καθαρίσει πιο πριν.<br>Από ποιό μαγαζί το πήρες; Γιατί στον Ατμό για να παίξει στα δεκάρια ήθελε αλχημείες.<br><br>Επίσης, παίξε στο Μάστερ<br>Έχει κάτι σπόιλερς<br>https://www.giantbomb.com/stalker-shadow-of-chernobyl/3030-11725/user-reviews/2200-26351/<br><br>As you increase the difficulty, the percentage chance your and your enemies’ bullets have of hitting goes up, capping at 50% on Master. This means that for every shot that hits the intended target on Master, only half of them (on average, of course) actually register as a hit. I started playing this on an easier difficulty and couldn’t figure out why I couldn’t hit anything at all at first. When I discovered the reasoning for this inaccuracy after some research online, I started over on Master to try and ease the pain. I will say that it helps the feel of the game tremendously and will actually recommend that anyone who is willing to play S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl play on Master, but it still never felt fair to me, even when the enemies had the same restrictions.