<blockquote> Δεν είναι κακό που οι κλάσεις είναι balanced. ούτε σε γλυτώνει από crippling αν επιλέγεις ό,τι να ΄ναι στο leveling. Δηλαδή το πρώτο BG που οι melee ήταν τούμπανα και στο 2ο οι μάγοι ισοπέδωναν (σχεδόν) τα πάντα και μπορούσαν να ρίξουν μπουλούκια εχθρών μόνοι τους ήταν το ιδανικό; </blockquote><br><br>βασικα εδω θιγεις 2 πραγματα,την ελευθερια που ειχες στο baldurs gate να φτιαξεις min-max χαρακτηρες που θα σπερνουν στο πιλλαρς δεν την εχεις και αυτο για μενα ειναι αρνητικο,δε μπορω να το γραψω αλλιως,μπαλανς 100% χρειαζονται στα MM0 και οχι σε single crpgs ελεος δηλ.το ουσιαστικο λεβελινγκ του DnD συστηματος αντικατασταθηκε απο τα "ζητω εγινα 10 λεβελ στο πιλλαρς και πηRα 0.5% αυξηση στο deflection OYAYA".<br>απο την αλλη,ισχυρους μαγους τους χρειαζεσαι στο baldurs gate 2 γιατι εκτος απο τρας μαχες εχει και πολλες δυσκολες,με τον κανγκαξ,με τα δρακουλινια,με τον αιρινικους,με τον τορ γκαλ το βρωμερο τρολλ,με το twisted rune κτλπ.οι μαγοι μπορουν να θερισουν 10-10 τα ορκ,αλλα στις δυσκολες μαχες θελεις ενα ισοροπημενο παρτυ για να βγεις νικητης,στο βανιλα παντα και χωρις να χρησιμοποιεις τις παμπολες πουστιες που εχουν ανακαλυφθει.<br>υπαρχουν βεβαια και οι τυποι που τελειωνουν το παιχνιδι με ενα χαρακτηρα και στο very hard εκμεταλευομενοι δυνατες class και καθε ειδους meta gaming παγαποντια,αλλα ουτε παρα τις προσπαθειες για το αντιθετο ο saywer καταφερε να φτιαξει ενα παιχνιδι με 100% balance,ολα σχεδον τα feautures του συστηματος του πιλλαρς ειναι αγρια εκμεταλευσιμα.<br>πχ με τα camping supplies ο saywer προσπαθησε να βαλει τερμα στο "ριχνω οσα ρεστ θελω οποτε θελω",μονο που πολλοι παιχτες απλα οταν τους τελειωναν τα supplies τρεχανε πισω στην ταβερνα να αγορασουν αλλα,μια τρυπα στο νερο δηλ.