What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Interesting Game Development Stuff

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Φοβερά πράγματα, πιστεύω θα δούμε μεγάλο άλμα στα γραφικά τα επόμενα χρόνια.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,269
Φοβερά πράγματα, πιστεύω θα δούμε μεγάλο άλμα στα γραφικά τα επόμενα χρόνια.
και μεγάλη τρύπα στις τσέπες μας...

εγώ έχω αρχίσει να το ρίχνω στα ρετρό πάντως just in case :p
 

vtheofilis

Death Knight
Joined
Dec 11, 2012
Messages
4,422


Πανέμορφο το Quake με path tracing, αλλά απογοητευτικό το ότι ένα παιχνίδι με τόσο μικρό αριθμό πολυγώνων αποδίδει 60 FPS @ 4K σε μια σύγχρονη και ακριβή GPU (4080, 4090, δεν θυμάμαι το ακριβές μοντέλο), χωρίς FSR/DLSS.
Αν πχ είχαμε το Quake 4 με RT, σε ποια ανάλυση θα έπρεπε να τρέχει για να είναι καρφωμένο στα 60 FPS χωρίς FSR/DLSS;
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,269


Πανέμορφο το Quake με path tracing, αλλά απογοητευτικό το ότι ένα παιχνίδι με τόσο μικρό αριθμό πολυγώνων αποδίδει 60 FPS @ 4K σε μια σύγχρονη και ακριβή GPU (4080, 4090, δεν θυμάμαι το ακριβές μοντέλο), χωρίς FSR/DLSS.
Αν πχ είχαμε το Quake 4 με RT, σε ποια ανάλυση θα έπρεπε να τρέχει για να είναι καρφωμένο στα 60 FPS χωρίς FSR/DLSS;

Συγνώμη κιόλας αλλά το αποτέλεσμα απλά θυμίζει Quake 3... όπου είχε πολλαπλές πηγές φωτισμού. Γενικά δηλαδή κάποιοι προσπαθούν να πουλήσουν RT και ξεχνάνε ότι τόσα χρόνια οι devs χρησιμοποιούσαν κόλπα για να αποδώσουν τα εφέ του RT όσο καλύτερα μπορούσαν.

Το RT είναι επανάσταση αλλά όχι όπως την καταλαβαίνουν ή μάλλον όχι όπως προσπαθούν να μας την πουλήσουν κάποιοι. Η πραγματική επανάσταση είναι σε 2 σημεία, στο ότι δεν θα σκίζονται οι devs να βάλουν όλα αυτά τα εφέ εδώ και εκεί αφού θα τα αποδίδει το RT και στο ότι θα έχουμε όλα αυτά τα εφέ παντού και όχι όπου μπόρεσαν λόγω budget να τα βάλουν, και στην παραμικρή λεπτομέρεια.
 

Thaxll'ssillyia

Φραγκολεβαντίνος μπιφτεκάς
Joined
Feb 11, 2021
Messages
2,000
Οσοι ασχολουνται η γουσταρουν τη κοινωνικοποιηση γυρω απο το game development, εχει ανοιξει ενα mastodon instance βασισμενο σε αυτο το κλαδο, Gamedev Mastodon
 

Thaxll'ssillyia

Φραγκολεβαντίνος μπιφτεκάς
Joined
Feb 11, 2021
Messages
2,000
Δεν ξέρω τι είναι αυτό το Mastodon.




What is it?

Mastodon is a free/libre, decentralized micro-blogging platform (think Twitter, but better) where anyone can host their own instance with their own moderation.


Aras Pranckevičius (one of the great minds behind the Unity engine) created a Mastodon instance for game developers today, mastodon.gamedev.place.


So it's basically like Twitter but with only gamedev-related stuff. You can see all posts from the instance in the "Local Timeline", all posts from all Mastodon instances in the "Federated Timeline", and all posts from the people you choose to follow in your own feed.
Also, 500 chars limit (Mastodon's relative (orders of magnitude smaller, still significant) success encouraged Twitter to up their own limit recently), and optional content warnings.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095

tyrion395

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,887
Digital Foundry για το επικείμενο Vengeful Guardian Moonrider. Το βάζω εδώ γιατί αναφέρεται εκτενώς στη σύλληψη και την ανάπτυξη του παιχνιδιού.

 
Top Bottom