Τέλος και το σενάριο της Claire. Τώρα κάνω λίγο διάλειμα για μερικά σφηνάκια πριν πάω στα Alt, για να αλλάξω λίγο παραστάσεις. Ταυτοχρόνως όμως πολεμάω να βγάλω και επί την ευκαιρία τα ghost survivors, τα οποία τα βρίσκω αρκετά ζόρικα. To runaway το φτάνω αναίμακτα μέχρι τέλους, όπου συμβαίνει λίγο παρτούζα στην κυριολεξία.
A feat not even accomplished by the original REmake, Resident Evil 2 Remake has officially broken the record of the original 1998 Resident Evil 2.
www.relyonhorror.com
( κατά 50.000, και σε λιγότερο από χρόνο συγκριτικά με τα lifetime αντίτυπα του original)
Edit- Μια διόρθωση, τελικά ως original εννοούν μόνο την ps1 version, όχι συνολικά με τα ports σε N64, Dreamcast κτλ. που είναι στα 6.14 εκατομμύρια αντίτυπα, οπότε το REmake 2 θέλει ένα 1 εκ. και κάτι ψιλά για το φτάσει - όχι δύσκολο με το ρυθμό που πάει - και να γίνει σωστότερη η σύγκριση)
Προστέθηκε ένα νέο achievement στο re2 που σχετίζεται με ένα file που βρίσκεις και πιθανόν κάνει hint για σύνδεση re2 και 3 σκηνής ή σκηνών, μέσα στο 3.
Έγινε ξανά διαθέσιμο το demo του RE2, χωρίς τον περιορισμό της μισής ώρας. Ευκαιρία να το δείτε όσοι δεν προλάβατε τότε και θέλετε να δείτε gameplay, πως τρέχει στο σύστημα σας κλπ.
A deadly virus engulfs the residents of Raccoon City in September of 1998, plunging the city into chaos as flesh eating zombies roam the streets for survivors. An unparalleled adrenaline rush, gripping storyline, and unimaginable horrors await you. Witness the return of Resident Evil 2.
Το 2 το original, ίσως φταίει η μαγεία των πρώτων επαφών με την σειρά και η πώρωση που μπορεί να νιώθει ενα παιδί σε σχέση με εναν κωλόγερα αλλά η ομολογουμένως εκπληκτική ατμόσφαιρα του remake και η όντως καλή δουλειά που έχει γίνει δεν μου έκαναν την ίδια αίσθηση. Προσωπικά το remake του 1 μου άρεσε περισσότερο, ίσως και να φταίει οτι τα κλασσικά RE μιλάν ποιο άμεσα στην καρδιά μου.
Σε σπάνιες περιπτώσεις που τρέχοντας έπεφτα πάνω σε ζόμπι (όπου του είχα ήδη ρίξει) ο χαρακτήρας το απωθούσε μόνος του, αυτό νομίζω είναι εφέ του παιχνιδιού καθώς δεν γνωρίζω κάτι που να είναι σίγουρο. Στις περισσότερες περιπτώσεις η επαφή με τα ζόμπι ισοδυναμεί με θανάσιμο εναγκαλισμό σοβιετικής αρκούδας.
Γίνεται αλλά θέλει skill, αρκετές δοκιμές και κάποια τύχη (εξαρτάται από το που κοιτάζει το zombie σε σχέση με σένα και από τη δυσκολία - πρακτικά στο τελευταίο επίπεδο δυσκολίας είναι αρκετά σπάνιο να συμβεί). Τσέκαρε τα παρακάτω:
Προσωπικά δε μπορούσα να το καταφέρω συνέχεια. Θα έλεγα καλύτερα να κάνεις κάνα ελιγμό και να περάσεις αν σε παίρνει παρά να περιμένεις πλευρική επίθεση. Εγώ συνήθως έκανα τα εξής, ειδικά σε στενούς χώρους/διαδρόμους που είναι και το ζόρι:
- cheeseaαρα/bait επίθεση με το να πηγαίνω κατά πάνω τους (2.57) και μόλις είχα φτάσει σε απόσταση που υπολόγιζα ότι κάνουν lunge έτρεχα πίσω, για λίγα δευτερόλεπτα δε μπορούσε να ξαναεπιτεθεί οπότε το προσπέρναγα. Δεν το έκανα ιδιαίτερα συχνά στο story mode, εκτός κι αν ήμουν χαμηλά σε σφαίρες.
-αυτό που έκανα περισσότερο ήταν μια σφαίρα στο μηρό/γόνατο (είναι πιο γρήγορο από headshot), stun ο εχθρός, έτρεχα. Από την άλλη αν παίζεις κανονικά (όχι speedrun δηλ.) καλή εναλλακτική είναι να διαλύεις πόδι, συνήθως καλύτερη από να χτυπάς κεφάλι τουλάχιστον με το handgun. Πάλι μπορεί να σε αρπάξει αν σε έχει δει και σέρνεται προς τα σένα, αλλά μπορείς απλά να κολλήσεις σε ένα τοίχο για να το τραβήξεις σε μία μεριά και να τρέξεις από την άλλη.
Hardcore από πρώτο playthrough; Τολμηρός! Γενικά το συγκεκριμένο mode είναι περισσότερο τρέχω/κάνω stun και λιγότερο σκοτώνω.
Η shotgun σε πρώτη φάση δεν είναι εγγυημένο headshot-crit,
αργότερα θερίζει
. Και μένα σε αυτή τη δυσκολία 2-3 ήθελαν συνήθως, πιο σπάνια μία.Τα όπλα από συζητήσεις που είχα δει έχουν ένα base ποσοστό να πάρουν κεφάλι π.χ. handgun 6-7%, το οποίο αυξάνεται όσο πιο εστιασμένο είναι το crosshair και όσο πιο κοντά είναι στο να χτυπήσεις ανάμεσα στα μάτια. Επίσης, δεν υπάρχει κάποιο penalty λόγω δυσκολία που παίζεις, αλλά φυσικά σε μεγαλύτερη δυσκολία θέλουν περισσότερες λόγω αυξημένου health.
Αν έπεσε κάτω από την πρώτη ριπή, μπορείς να του ρίξεις τη δεύτερη εξ επαφής από πάνω του, χλωμό να την γλυτώσει. Εγώ συνήθως τέσταρα με το μαχαίρι για οικονομία αν αντιδρά σε περίπτωση που αργούσε να κάνει κίνηση και αρκετές φορές συνέχιζα να χτυπάω με αυτό στοχεύοντας πόδια, κινούμενος έτσι ώστε να με έχει πλάτη ο εχθρός.
Θα πρότεινα γενικά να γλυτώνεις ammo όπου μπορείς, γιατί ειδικά στη δυσκολία που παίζεις είναι πιθανό να πετύχεις "roadblock" λίγο αργότερα, μέσα στο
αστυνομικό τμήμα, αν το περάσεις αυτό λογικά δε θα έχεις θέμα γιατί το παιχνίδι αρχίζει και γίνεται σταδιακά κάπως πιο γενναιόδωρο...
ειμαι στο σημειο οπου εχω τα 2 ηλεκτρικα μαραφετια για να ανοιξω τα κελια διπλα στο garage,και σκεφτομουν να ριξω ενα τρεξιμο μεχρι τα γραφεια των STARS για να παρω την πιστολα.αξιζει η να τα αφησω για μετα?
ναι το πηρα το πιστολι αλλα θα το κρατησω για μετα.(ο mr x σταματησε να με κυνηγαει αφου του ξεφυγα στον πυργο).
εχω κολλησει 2 φορες ως τωρα χωρις να ξερω που να παω,μια μολις εσκασε μυτη ο mr x ετρεχα στο τμημα περα δωθε δοκιμαζοντας πορτες
στην τυχη μεχρι που ανακαλυψα την πρασινη πορτα με τον λεβιε της βιβλιοθηκης.
την αλλη στους υπονομους ψαχνοντας δρομο για να βρω την τραυματισμενη ada,ποιο πολυ εφαγα τοιχο εκει γιατι ξοδεψα ολα τα πυρομαχικα στα ζομπι με τα πλοκαμια και δεν μου εμεινε ουτε μαχαιρι.ξεκινησα το λεβελ απο την αρχη και τα ταισα χειροβομβιδες μπας και τα προσπερασω,δεν ξερω αν ειναι bug η οχι αλλα πολλες φορες μπορεις να τα προσπερασεις αφου γινουν σταν χωρις να σε αρπαξουν παλι τα πλοκαμια και αλλες οχι.
Θα έχεις τέτοιες μανούρες γιατί προτιμότερο είναι να το τερματίσεις κανα 2 φορές πριν πας στο hardcore ώστε να είσαι ποιο προετοιμασμένος και με περισσότερες γνώσεις που θα αποτρέψουν άσκοπο πισωγύρισμα και ξόδεμα σφαιρών και βοτάνων. Ο τοφου προβλέπω να είναι το αγαπημένο σου mode