Έχεις μεγαλο δίκιο για το παιχνίδι με το οποίο ξεκινάς. Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η γνώση αυτών που απαιτεί το παιχνίδι απο εσένα. Μυστικά βρήκα διάφορα αλλα σίγουρα όχι όλα, δεν ήμουν ποτέ παικτης του 100% οποτε δεν με απασχολει ιδιαίτερα. <br><br>Σχετικά με το level design, όντως είναι διαφορετικό από το 1 και για να πω την αλήθεια στην αρχή σκεφτόμουν "γιατι παραπονιούνται τα παιδιά, μια χαρά ειναι και στο 2" αλλα στην πορεία διαπίστωσα οτι το παιχνίδι δεν έχει την ίδια "ροή", αν καταλαβαίνετε τι θέλω να πω. Φτάνεις στο τέρμα ενος επιπέδου και γυρνάς πίσω στο hub, στην αρχή δεν είναι πρόβλημα γιατί έχεις επιλογές προορισμών αλλά αργότερα που έχεις αφήσει πίσω πόρτες, petrified άτομα, lockstones, shrines κλπ είναι μεγάλο μπέρδεμα να προσπαθείς να θυμηθείς προς τα πού πρέπει να πας. Το DS1 σε οδηγούσε οργανικά στην επόμενη περιοχή μέσω του level design και σε έστελνε εμμέσως πίσω στο Firelink όταν έπρεπε να πας κάπου αλλου.