Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Έβαλα να δω το Outward από το Humble Choice. Με έχουν ιντριγκάρει πράγματα που έχω ακούσει για το παιχνίδι, όπως το ότι έχει κορυφαίο exploration και ζόρικο dungeon design με πολλούς γρίφους.

First things first, τεχνικός τομέας μια δεκαετία πίσω. Στην αρχή σκέφτηκα "μια πενταετία πίσω", μετά θυμήθηκα ότι πριν 6 χρόνια βγήκε το Witcher 3 και πρώτα ένιωσα (πιο) γέρος, και μετά το Outward φάνηκε ακόμα χειρότερο. Ειδικά τα char models είναι σχεδόν τρολιά. Δείτε το char creation στο youtube αν θέλετε και πείτε μου αν είμαι παράλογα αυστηρός.

Το παιχνίδι είναι open world action RPG με survival elements. Αυτά τα survival elements θα φανούν πολύ οικεία σε όσους έχουν παίξει Conan Exiles. Ανάγκη για φαΐ και μαγείρεμα, νερό, ύπνο, συνταγές, crafting, item durability, carrying capacity, ρούχα κατάλληλα για warm και cold environments, είναι όλα εδώ. Και για τους τρεις ανθρώπους που διαβάζουν ακόμα, από όσο είδα, οι σχετικές ανάγκες αντιμετωπίζονται και ικανοποιούνται εύκολα, ειδικά για κάποιον συνηθισμένο από το Conan. Πιθανή εξαίρεση που δεν μου έτυχε και ούτε θα ήθελα να μου τύχει από ότι είδα - να ξεμείνεις χωρίς torch ή lantern νύχτα στην ερημιά. Η νύχτα είναι πραγματική νύχτα χωρίς φεγγάρι, πίσσα σκοτάδι, δεν βλέπεις τίποτα λέμε, οπότε αν γίνει η στραβή δεν έχεις και καμιά επιλογή από το να περιμένεις να ξημερώσει, ελπίζοντας ότι δεν θα σε φάνε οι γαρίδες που είναι λιγάκι μεγαλούτσικες σε αυτό το παιχνίδι και έχουν βγει παγανιά στη στεριά.

Α ναι, και για τους σαλεμένους μερακλήδες που παίζουν Witcher 3 χωρίς fast travel, στο Outward δεν υπάρχει fast travel με κανέναν τρόπο. Αν θες να πας στην άλλη μεριά του χάρτη, απλά θα περπατήσεις καμιά ωρίτσα real time.

Πάμε στα πιο ζόρικα. Μάχη Dark Souls, αλλά χωρίς τον αξιόπιστο χειρισμό. Δεν έχω εντρυφήσει πολύ ακόμα, πάντως η πρώτη υπερτροφική γαρίδα με έκανε κομματάκια, κυρίως βέβαια επειδή πραγματικά δεν περίμενα να έχει και ranged attack. Μέχρι να καταλάβω τι γίνεται, τα fireballs της γαρίδας (μάλλον electricity balls, όχι ότι αυτό βγάζει παραπάνω νόημα) μου είχαν φάει τη μισή ενέργεια. Όταν έφτασα σε melee range τα πράγματα γίναν καλύτερα και θα την είχα φάει άμα δεν με είχε σαπίσει πριν την πλησιάσω. Πάντως ακόμα κι εκεί, ο παράξενος τρόπος που κινείται και κάνει dodge η γαρίδα, απέχει πολύ από το μελετημένο enemy move set του Dark Souls που επιτρέπει στους υπομονετικούς να το κάνουν master.

Κάπου εκεί κατάλαβα ότι το παιχνίδι όσο και να με ιντριγκάρει η υπόσχεση για exploration focused RPG, μάλλον δεν είναι για μένα, και είδα μερικά βιντεάκια στο youtube για να δω τι με περιμένει. Περίεργα πράγματα που λέτε, ο χαρακτήρας δεν κάνει level up με κανέναν τρόπο, παρά μόνο μέσω του εξοπλισμού και των σχετικών skills που είναι tied με τα όπλα. Η μαγεία είναι ολόκληρο (και δύσκολο) questline για να γίνει προσβάσιμη, και ακόμα και τότε το να ρίξεις ένα fireball είναι ολόκληρο ritual (σε αντίθεση με τη γαρίδα που τα ρίχνει σαν οπλοπολυβόλο) και είναι πιο χρήσιμη για buffing.

To lore αποκαλύπτεται μέσω της παρατήρησης του περιβάλλοντος και προσεκτικής ανάγνωσης των item descriptions. Δεν ξέρω πώς τους ήρθε αυτή η ιδέα, δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε ένα άλλο παιχνίδι που να κάνει κάτι τέτοιο :rolleyes: .

Τίποτα από τα παραπάνω δεν μου αρέσει ιδιαίτερα, αλλά από την άλλη, όλο το μυαλό μου στο να βρω πώς να σφάζω πιο εύκολα τις γαρίδες το έχω σήμερα. Για την ώρα θα συνεχίσω και βλέπουμε.
 
Last edited:
Κι εμένα για τηγανητές γαρίδες σβησμένες με ούζο με βλέπω αύριο, γιατί έχουν αρχίσει να σηκώνουν κεφάλι.
 
Σήμερα ξεκίνησα Control, αφενός για να έχω ένα ego/confidence boost κάθε φορά που τις μαζεύω στο Dark Souls, αφετέρου γιατί Remedy.

Πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές. Η ατμόσφαιρα μου βγάζει ένα συνδυασμό από X-Files, Twin Peaks, Half-Life, Max Payne. Ποιοτικά στοιχεία μπόμπα.

Γενικώς ωραίο παιχνιδάκι προδιαγράφεται.
 
Σήμερα ξεκίνησα Control, αφενός για να έχω ένα ego/confidence boost κάθε φορά που τις μαζεύω στο Dark Souls, αφετέρου γιατί Remedy.

Πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές. Η ατμόσφαιρα μου βγάζει ένα συνδυασμό από X-Files, Twin Peaks, Half-Life, Max Payne. Ποιοτικά στοιχεία μπόμπα.

Γενικώς ωραίο παιχνιδάκι προδιαγράφεται.

Τι άλλο έχεις παίξει από Remedy; Είναι στο Game Pass αλλά δεν με έχει ψήσει ακόμα. Αν μου άρεσαν τα Max Payne και Alan Wake αλλά όχι το Quantum Break, αξίζει το Control λες;
 
Quantum Break δεν έχω παίξει, αλλά αν σου άρεσαν τα πρώτα τρία, όρμα.
 
Έπαιζα για λίγες μέρες σερί Dawn of War : The Dark Crusade (ίσως το καλύτερο RTS για μένα) και γενικά είμαι σε μούντ warhammer 40k πολύ. Έτσι είπα επιτέλους να δώσω μια ευκαιρία και στο Dawn of War II , και ξεκίνησα τα campaign του Retribution.

Ήξερα ότι είναι τελείως διαφορετικό παιχνίδι από το πρώτο DoW , οπότε δεν με εξέπληξαν οι τεράστιες διαφορές του. Ποιο πολύ action/rpg θυμίζει παρά RTS, αφού σε κάθε mission χειρίζεσαι ένα party χαρακτήρων με optional να έχεις και για back-up μερικά units ακόμα (εγώ προτιμώ να τουμπανιάζω τους heroes και αγνοώ τα units). Έχω βγάλει 8 missions του Space Marine campaign, διασκεδαστικό ως τώρα, με ωραία ατμόσφαιρα, κλασική warhammer 40k ιστορία, διασκεδαστικό gameplay (θέλει λίγο συνήθεια ο χειρισμός και να πιάσεις το concept των μηχανισμών) αλλά και πολύ εύκολο ως τώρα τουλάχιστον (στο Normal). Οι ήρωες μου έχουν τουμπανιάσει με Wargear και levels και δεν νιώθουν τον χριστό τους, περίπατο κάνουν. Θα τελειώσω τους Space Marines για το στόρυ και θα ξεκινήσω το Eldar στο Very Hard να δω πόσο αλλάζει η φάση.

Διάβαζα γενικά λίστες με τι warhammer 40k παιχνίδια έχουν βγει, πολύ λίγα είναι καλά όπως το έκοψα. Με βλέπω να επιστρέφω Dawn of War 1 με μοντάκια σύντομα για Tau ολέθρους (For the Greater Good!!!)
 
Τέλος το Resident Evil 0 HD. Νομιζω με διαφορά το δυσκολότερο Resident Evil που έχω παίξει σε normal δυσκολία. Δεν πίστευα πως κάτι θα ξεπερνούσε το Code Veronica και όμως. Αυτό το σύστημα να έχεις 2 άτομα ταυτόχρονα και σε πολλά σημεία λόγω σεναρίου να χωρίζονται και εγώ να μην έχω δώσει τα σωστά όπλα στον καθένα, μου προκάλεσε πολλά προβλήματα ειδικά λόγω απουσίας μπαουλου. Συχνά πυκνά έπρεπε να φορτώσω παλαιότερο save. Ακρως ενδιαφέρουσα η ιστορία πάντως και γι'αυτό και μόνο άξιζε να ασχοληθώ τελικά μαζί του. Σε μαθαίνει νέα πράγματα για τα επόμενα παιχνίδια. Πιάνω τώρα το Remake του 1 ξανά που το είχα δοκιμάσει και το είχα παρατήσει παλιότερα. Ελπίζω αυτή τη φορά η Normal δυσκολία να είναι όντως Normal
 
@Great0ldOne ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ εμπειρία το Outward, θα καραγουστάρεις αν επιμένεις λίγο ακόμα. Τη μάχη το σύστημα μάχης βασικά, προσωπικά το βρήκα αρκετά εύκολο, αλλά εντάξει εγώ είμαι και ανώμαλος που μου αρέσει η μάχη στα πρώτα Gothic και στο Blade of Darkness...:LOL:
Εδιτ: όταν λέω "μου αρέσει" το εννοώ, σε φάση όχι απλά "αρκεί" ή "με ικανοποιεί", αλλά πραγματικά μου αρέσει!
 
Παίζω εδώ και καιρό Tomb Raider (2013). Φοβερό παιχνίδι και δεν περίμενα να με τραβήξει τόσο (περίπου θέλω να παίζω όπως όταν έπαιζα Dark Souls). Είμαι κοντά στο τέλος και προσπαθώ και τα achievements όλα.

Παράλληλα παίζω Mad Max κάνοντας όλα τα Death Runs για τα achievements και τελειώνω τα Challenges (δύσκολα πολλά απ αυτά) και παίζω σπαστά Day Of The Tentacle Remastered. Ωραίό παιχνιδάκι το Day αλλά πολύ πιο γερασμένο από το Grim Fandango (περισσότερο λόγω διαλόγων/πλοκής).
 
Έβαλα να δω το Outward από το Humble Choice. Με έχουν ιντριγκάρει πράγματα που έχω ακούσει για το παιχνίδι, όπως το ότι έχει κορυφαίο exploration και ζόρικο dungeon design με πολλούς γρίφους.

First things first, τεχνικός τομέας μια δεκαετία πίσω. Στην αρχή σκέφτηκα "μια πενταετία πίσω", μετά θυμήθηκα ότι πριν 6 χρόνια βγήκε το Witcher 3 και πρώτα ένιωσα (πιο) γέρος, και μετά το Outward φάνηκε ακόμα χειρότερο. Ειδικά τα char models είναι σχεδόν τρολιά. Δείτε το char creation στο youtube αν θέλετε και πείτε μου αν είμαι παράλογα αυστηρός.

Το παιχνίδι είναι open world action RPG με survival elements. Αυτά τα survival elements θα φανούν πολύ οικεία σε όσους έχουν παίξει Conan Exiles. Ανάγκη για φαΐ και μαγείρεμα, νερό, ύπνο, συνταγές, crafting, item durability, carrying capacity, ρούχα κατάλληλα για warm και cold environments, είναι όλα εδώ. Και για τους τρεις ανθρώπους που διαβάζουν ακόμα, από όσο είδα, οι σχετικές ανάγκες αντιμετωπίζονται και ικανοποιούνται εύκολα, ειδικά για κάποιον συνηθισμένο από το Conan. Πιθανή εξαίρεση που δεν μου έτυχε και ούτε θα ήθελα να μου τύχει από ότι είδα - να ξεμείνεις χωρίς torch ή lantern νύχτα στην ερημιά. Η νύχτα είναι πραγματική νύχτα χωρίς φεγγάρι, πίσσα σκοτάδι, δεν βλέπεις τίποτα λέμε, οπότε αν γίνει η στραβή δεν έχεις και καμιά επιλογή από το να περιμένεις να ξημερώσει, ελπίζοντας ότι δεν θα σε φάνε οι γαρίδες που είναι λιγάκι μεγαλούτσικες σε αυτό το παιχνίδι και έχουν βγει παγανιά στη στεριά.

Α ναι, και για τους σαλεμένους μερακλήδες που παίζουν Witcher 3 χωρίς fast travel, στο Outward δεν υπάρχει fast travel με κανέναν τρόπο. Αν θες να πας στην άλλη μεριά του χάρτη, απλά θα περπατήσεις καμιά ωρίτσα real time.

Πάμε στα πιο ζόρικα. Μάχη Dark Souls, αλλά χωρίς τον αξιόπιστο χειρισμό. Δεν έχω εντρυφήσει πολύ ακόμα, πάντως η πρώτη υπερτροφική γαρίδα με έκανε κομματάκια, κυρίως βέβαια επειδή πραγματικά δεν περίμενα να έχει και ranged attack. Μέχρι να καταλάβω τι γίνεται, τα fireballs της γαρίδας (μάλλον electricity balls, όχι ότι αυτό βγάζει παραπάνω νόημα) μου είχαν φάει τη μισή ενέργεια. Όταν έφτασα σε melee range τα πράγματα γίναν καλύτερα και θα την είχα φάει άμα δεν με είχε σαπίσει πριν την πλησιάσω. Πάντως ακόμα κι εκεί, ο παράξενος τρόπος που κινείται και κάνει dodge η γαρίδα, απέχει πολύ από το μελετημένο enemy move set του Dark Souls που επιτρέπει στους υπομονετικούς να το κάνουν master.

Κάπου εκεί κατάλαβα ότι το παιχνίδι όσο και να με ιντριγκάρει η υπόσχεση για exploration focused RPG, μάλλον δεν είναι για μένα, και είδα μερικά βιντεάκια στο youtube για να δω τι με περιμένει. Περίεργα πράγματα που λέτε, ο χαρακτήρας δεν κάνει level up με κανέναν τρόπο, παρά μόνο μέσω του εξοπλισμού και των σχετικών skills που είναι tied με τα όπλα. Η μαγεία είναι ολόκληρο (και δύσκολο) questline για να γίνει προσβάσιμη, και ακόμα και τότε το να ρίξεις ένα fireball είναι ολόκληρο ritual (σε αντίθεση με τη γαρίδα που τα ρίχνει σαν οπλοπολυβόλο) και είναι πιο χρήσιμη για buffing.

To lore αποκαλύπτεται μέσω της παρατήρησης του περιβάλλοντος και προσεκτικής ανάγνωσης των item descriptions. Δεν ξέρω πώς τους ήρθε αυτή η ιδέα, δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε ένα άλλο παιχνίδι που να κάνει κάτι τέτοιο :rolleyes: .

Τίποτα από τα παραπάνω δεν μου αρέσει ιδιαίτερα, αλλά από την άλλη, όλο το μυαλό μου στο να βρω πώς να σφάζω πιο εύκολα τις γαρίδες το έχω σήμερα. Για την ώρα θα συνεχίσω και βλέπουμε.

1) Εξήγησέ μου γιατί δεν γράφεις στο Ragequit;!
Και 2) Ο Stamatimenos πιο πάνω λέει ότι το παιχνίδι μοιάζει με τα πρώτα Gothic και το Severance, αλλά εκείνα και πιο δίκαια ήταν, αλλά και δεν είχαν τόσες αδικίες παραξενιές που περιγράφεις!

Σίγουρα όχι παιχνίδι για μένα.
 
@Savatar αν και δεν ειναι 40Κ δε ριχνεις και ματια και στα Τotal War Warhammer και στο Blood Bowl 2;
 
1) Εξήγησέ μου γιατί δεν γράφεις στο Ragequit;!
Και 2) Ο Stamatimenos πιο πάνω λέει ότι το παιχνίδι μοιάζει με τα πρώτα Gothic και το Severance, αλλά εκείνα και πιο δίκαια ήταν, αλλά και δεν είχαν τόσες αδικίες παραξενιές που περιγράφεις!

Σίγουρα όχι παιχνίδι για μένα.

1) Δεν είμαι μέλος της συντακτικής ομάδας!

2) Από το λίγο (για την ώρα) που έχω ασχοληθεί, υπάρχουν σίγουρα Gothic vibes. Που είναι σπάνιο, και αξιέπαινο. Αλλά οι μεγάλες αγάπες των devs είναι Dark Souls και Conan Exiles, και φαίνεται.
 
@Admiral δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με Max Payne αλλά συγκρίνοντας με το Quantum Break και τα Alan Wake, το Control είναι το πιο ενδιαφέρον και ολοκληρωμένο παιχνίδι της εταιρείας που έχω παίξει. Τόσο από πλευράς gameplay, όσο και σεναρίου.
Απλά για να μη χάνεις τσάμπα χρόνο προτείνω να αγνοείς ΟΛΟΥΣ τους συναγερμούς που σκάνε κατά διαστήματα από ένα σημείο και μετά διότι δεν προσφέρουν τίποτα, ενώ υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα side quests και περιοχές να ανακαλύψεις, πέρα από το main.
 
Last edited:
@Savatar αν και δεν ειναι 40Κ δε ριχνεις και ματια και στα Τotal War Warhammer και στο Blood Bowl 2;

Το TW : Warhammer το είχα παιξεί αρκετά (το Wood Elves campaign του 1 και μετά αρκετά skirmish μάχες), και σίγουρα στο μέλλον θα ξανασχοληθώ μαζί του (ε να βγει και το 3, να βγουν μετά και οι εκδόσεις που τα ενώνουν ολα με όλα τα dlc κτλ. κτλ.)! Αν και παιδί της φαντασίας που μεγάλωσε με fairy tales πρέπει να ομολογήσω πως το σύμπαν του 40k το βρίσκω πολύ καλύτερο από lore και ατμόσφαιρα από το fantasy αδερφάκι του. Γενικά είναι τόσο μεγάλο σε ποκιλία και βάθος το 40k lore που προσωπικά το βρίσκω ιδανικό setting για gaming που μπορεί να καλύψει κάθε είδος και στυλ άνετα (rts, tbs, fps, space simulations κτλ. κτλ.) Η gaming φαντασίωση μου (που δεν θα δούμε ποτέ) : Παιχνίδι σε φάση No Mans Sky (περιπλάνηση με σκάφος, επίσκεψη πλανητών και starbases) στο σύμπαν του Warhammer 40k!

Με τα blood bowl δεν έχω ασχοληθεί, είναι αρκετά κωμικό από όσο έχω καταλάβει και πρέπει να μπω στο μούντ.
 
Παίζω εδώ και καιρό Tomb Raider (2013). Φοβερό παιχνίδι και δεν περίμενα να με τραβήξει τόσο (περίπου θέλω να παίζω όπως όταν έπαιζα Dark Souls). Είμαι κοντά στο τέλος και προσπαθώ και τα achievements όλα.

Και εγώ το τελείωσα πέρυσι, όντως ενδιαφέρον. Μόνο παραπονάκι ότι τα υπερφυσικά στοιχεία εισείχθησαν κάπως απότομα, αρχικά είχα την εντύπωση ότι η πλοκή θα ήταν πιο grounded.

Όταν τελειώσεις Mad Max, θα εκτιμούσα 2 λόγια πλιζ!

Το τελείωσα και αυτό πέρυσι, είναι κλασικό open world game που για μένα ξεχώρισε από τον σωρό λόγω του setting και της μάχης τύπου Arkham. Αν είσαι αποφασισμένος να πας για 100% ίσως σε κουράσει κάπως η επανάληψη σε activities (γενικό γνώρισμα των open world), εμένα που έκανα λίγο απ' όλα με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο. Συνήθως διατίθεται και σε πολύ χαμηλή τιμή, κάτω από πεντάευρο, πιστεύω αξίζει 100%. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι συγκεκριμένο πες μου.
 
Το Mad Max ενώ από gameplay είναι ουσιαστικά "μία από τα ίδια" και ο χάρτης του αρκετά άδειος, έχει μια "βρώμικη" γοητεία που σε ωθεί να συνεχίσεις. Οι μάχες με τα convoys είναι απόλαυση και οι αμμοθύελλες απλά συγκλονιστική εμπειρία. Τίμιο 7.5/10 που αν σου αρέσει η ατμόσφαιρα/κόσμος πάει άνετα ως και το 8.5.
 
Και ναι, κατάφερα πρώτη φορά, να εκτελέσω Air Refueling με F-4 Phantom, στο Jane's U.S.A.F., σχεδόν μετά από 20 χρόνια από την αγορά του παιχνιδιού!!!!!!!

View attachment 1613

13 λάϊκς σε δικό μου ποστ??!?!?!?!?!?

ΕΓΙΝΑ CELEBRITY!!!!!!!!!!

:p :p :p :p :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top