Halo Reach (4 co-op με
@Havanezos,
@polistas και
@jonirenicus13 )
Αν και το Reach είναι spin-off που κυκλοφόρησε μετά το Halo 3 λειτουργεί ως prequel της κεντρικής σειράς. Κύλησε πολύ όμορφα με ορισμένες συγκινητικές στιγμές και μπόλικα δυνατά setpieces. Ποικιλία στα όπλα (των εξωγήινων μακράν καλύτερα), αλλά και στα διαθέσιμα οχήμα, ό,τι βρήκαμε (ή κάναμε hijack) οδηγιέται. Έπεσε αρκετή γκρίνια για το πως "τρέχουμε" στο παιχνίδι, αφού αποτελεί armor ability με cooldown κι αν βρεις άλλο ability (decoy, jetpack, armor κλπ) και θες να το χρησιμποιήσεις τότε θυσιάζεις το τρέξιμο. Επίσης η διαχείρηση του ammo μας ξένισε αφού δεν υπάρχει τρόπος ανεφοδιασμού (ammo crates έχουν τα άλλα παιχνίδια) πέρα από το να σηκώσεις από κάτω το όπλο αυτού που σκότωσες ή κάποιου τυχαίου θύματος. Φυσικά το καλύτερο ήταν όταν διαπιστώσαμε πως τα δικά μας πτώματα παραμένουν στον χάρτη και όταν ξαναβγαίναμε (respawn) πηγαίναμε και τα λουτάραμε. Σε co-op όταν ένας συμπαίκτης βρει την επόμενη περιοχή ή προχωρήσει το quest το παιχνίδι αυτόματα κάνει τους υπόλοιπους teleport πάνω του, λογικό πόλεμο έχουμε δεν μπορούμε να χαζεύουμε. Ακόμα θυμάμαι και γελάω μια στιγμή όπου ήμουν με τον JonIrenicus σε ένα ανσασέρ και δίπλα στο άδειο φρεάτιο ο Havanezos έκανε ελεύθερη πτώση λόγω κακού teleport και να μας ρωτάει απορημένος "προχωρήσατε ε;" Τελευταίο αξιοσημείωτο είναι πως και το respawn μερικές φορές ήταν προβληματικό γιατί η safe area δίπλα σε συμπαίκτη ήταν το κενό του χάρτη και αυτόματος θάνατος. Κατα τ'άλλα πολύ ωραία εμπειρία.
Halo Combat Evolved Anniversary (2 co-op με
@Havanezos)
Εδώ αναγκαστηκαμε και σπάσαμε σε 2άδες αφού δεν υποστηρίζεται 4αδα. Στην anniversary edition έχει γίνει φοβερή δουλειά στα γραφικά, φωτισμό, textures ενώ οι cutscenes έχουν γυριστεί από την αρχή. Το εκπληκτικό είναι πως όσο παίζεις πατώντας "tab" μπορείς να εναλάσσεσαι real-time μεταξύ original και anniversary. Ένα ωραίο easter egg που υπάρχει στην πρώτη αποστολή είναι πως το crew στο original είναι νέοι, ενώ στην anniversary τους έχουν γερασμένους. Δεν υπήρξε καθόλου γκρίνια για το "τρέξιμο" διότι πολύ απλά μόνο περπατάμε... Συνολικά η ιστορία είναι καλύτερα δεμένη, πιο επική και έχει καλύτερη παρουσίαση (στο Reach έμοιαζε κομματιασμένη). Το gunplay μου φάνηκε βελτιωμένο αν και το βασικό assult rifle είναι εντελώς απαράδεκτο. Επιρροές από το Half-Life είναι εμφανείς. Τα οχήματα εξακολουθούν να στρίβουν με την κάμερα. Κάτι αρνητικό είναι πως ορισμένα επίπεδα ήταν επαναλαμβανόμενα. Ένα bug (στα known issues) που είχα ήταν πως δεν με άφηνε να πάρω όπλο από κάτω διαφορετικό από αυτό που κρατούσα. Ύστερα από windows/nvidia update έφτιαξε και μπόρεσα να κρατήσω την καραμπίνα που είχα ακούσει τόσα καλά λόγια.
Halo 2 Anniversary (2 co-op με
@Havanezos)
Φτάσαμε στο 2, το οποίο είναι ακόμα καλύτερο από τα προηγούμενα. Πλέον υπάρχει η δυνατότητα για Dual-wielding. Το άχρηστο assult rifle έχει αντικατασταθεί από το υπέροχο battle riffle και συνολικά το gunplay έχει βελτιωθεί κατά πολύ. Η μπάρα ζωής που είχαν τα προηγούμενα αφαιρέθηκε όπως και τα φλωρο medkit, πλέον μόνο ασπίδα έχουμε. Η ιστορία συνεχίζει από το προηγούμενο. Έχει μεγαλύτερη διάρκεια και παρουσιάζεται από διάφορες οπτικές. Κι εδώ με το "tab" γίνεται εναλλαγή μεταξύ original και anniversary. Στα γραφικά πάλι έχει γίνει καλή δουλειά. Οι cutscenes όμως ξεχωρίζουν και σε σημεία νομίζεις πως παρακολουθείς ταινία. Πολύ μικρό δείγμα από το intro του παιχνιδιού.
Πάρα πολύ καλή συνέχεια. Αν τα έβαζα σε κατάταξη θα ήταν κάπως έτσι Reach < Halo 1 << Halo 2.
To Halo 3 ψήνεται τώρα σε beta, λογικά από Σεπτέμβρη θα το πιάσουμε ενώ θα μπορέσουμε να είμαστε 4άδα ξανά.