Υποψιάζομαι το πρώτο, G0O, παρότι ισχυρίζονται το δεύτερο. Στην περίπτωση του distribution deal, η InXile θα μπορούσε να βάλει ρήτρα ή στο κάτω-κάτω να πει "έχω 6000+ άτομα που με στήριξαν όταν το μόνο που είχα ήταν δύο εικόνες από ξυλομπογιές, πρέπει να τους ανταμείψω περισσότερο για το ρίσκο τους". Για να μην μπορεί να το πει αυτό είτε α) δεν ενδιαφέρεται, β) η συμφωνία στην πραγματικότητα έχει πολύ περισσότερα θέματα από απλό distribution της retail. Σε τελική ανάλυση όσοι αποφάσισαν να το παίξουν συλλέκτες για τον οποιοδήποτε λόγο α) πήραν μεγάλο ρίσκο, β) κατέληξαν να παίρνουν πολύ λιγότερα για αυτήν την κίνησή τους.<br>Το ίδιο είχε συμβεί και με την Obsidian/Paradox για το Pillars όπου η KS έκδοση ήταν πιο φροντισμένη για τους backers, από ότι το τελικό retail. Το ίδιο συνέβη και με την Larian όπως αναφέρθηκε νωρίτερα.<br><br>Συμφωνούμε απολύτως για το ζήτημα της δημιουργικής τροπής που μπορεί να πάρει ένα project, και δεν τους κατηγορώ για οτιδήποτε σε αυτόν τον τομέα. Αντιθέτως τους κατηγορώ διότι έβγαλαν επίσημη ανακοίνωση εξηγώντας αυτούς τους λόγους, μόνον αφότου έγινε χαμός/διαπίστωση ότι ορισμένα πράγματα δεν μπήκαν ποτέ στην τελική έκδοση ή υπήρξαν μερικές τροποποιήσεις για να αναδείξουν καλύτερα το σενάριο. Τόσα backer updates έστειλαν θα μπορούσαν να πουν κάτι, που σημαίνει ότι πάλι σε γκρίζα PR μονοπάτια μπήκαν για να κατευνάσουν τα πνεύματα, για κάτι που ούτως ή άλλως είναι δεδομένο ότι θα συμβεί. Σε τελική ανάλυση όμως τσίμπησαν τα 3+ εκατομμύρια με τέτοιες υποσχέσεις, και το ζήτημα του "παραδοτέου" σε ένα project υπάρχει.<br><br>Το συζητήσαμε και στο mumble, είναι απλώς απογοητευτικό να βλέπεις τέτοιες εντελώς άγαρμπες κινήσεις από "μικρές" εταιρείες του χώρου, που παρόλα αυτά απαρτίζονται από άτομα που είναι 30+ χρόνια στο κουρμπέτι. Προσωπικά, βλέπω ότι το κλείσιμο της Interplay δεν ήταν τυχαίο...