αν δεν εχεις δοκιμασει ηδη, προτεινω το witcher 3 ee μοδ. λυνει το θεμα του itemization με το να κανει ολα τα οπλα/πανοπλιες μαξ λεβελ, με μικρες διαφορες. μπορεις δηλ να τερματισεις το παιχνιδι με το αρχικο σετ αφου δεν εχει διαφορα με αυτα που θα βρεις late game.
εκει που διαφερουν ειναι στα διαφορα επιμερους χαρακτηριστικα, penetration/elemental damage κτλπ που σε συνδυασμο με τα μπονους που δινουν οι πανοπλιες μπορεις να φτιαξεις θεματικα builds.
δεν μου πολυαρεσει να πως την αληθεια, προτιμω το παραδοσιακο itemisation των crpg. το μοδ ομως εχει και αλλες αλλαγες που μεταμορφωνουν το gameplay- συστημα αλχημειας οπως του 1, αφαιρει το lvl scale, μαχες οπως στο dork souls κτλπ.
Γενικά, δε κάθε παραδοσιακό RPG ή Action-RPG είμαι υπέρ της πληθώρας και της ποικιλίας σε εξοπλισμό και loot. Αλλά όταν μιλάμε για RPGs στα οποία είσαι ένας προκαθορισμένος χαρακτήρας, με προκαθορισμένο backstory, προσωπικότητα, ακόμα και προκαθορισμένο (σχετικά) εξοπλισμό, σου σπάει λίγο το immersion κάθε φορά που σου "θυμίζει" ότι παίζεις παιχνίδι με stats και αριθμούς, οπότε ναι, θα το τιμήσω το mod!
Στα RPGs που "είσαι ότι θέλεις" προφανώς και θέλω να έχει και πανοπλίες πολλές, και όπλα, και ξόρκια κτλ. (Τώρα αν το ψάξει κανείς ακόμα και τα Elder Scrolls έχουν "canon" main character με ένα συγκεκριμένο race και gender το καθένα, αλλά εντάξει μη τα ισοπεδώνουμε όλα). Με απλά λόγια, όταν ένα game έχει δημιουργία χαρακτήρα, τότε ναι, να τον ντύσω οπως θέλω. Όταν ένα game ΔΕΝ έχει δημιουργία χαρακτήρα, αλλά είσαι "πουθενάς" χωρίς backstory, πάλι ναι, να τον ντύσω όπως θέλω.
Και τον Geralt, φυσικά, όπως ήθελα τον έντυσα, αλλά έχασα σε immersion. To διασκέδασα και το απόλαυσα, δε λέω όχι, ένοχος κύριε δικαστά, αλλά έχασα το immersion.
προσωπικα σε ολα τα playthrough μου απλα αναβαθμιζα τα witcher gear οποτε δεν αλλαζα καθε 3 και λιγο. απλα ανα 10 lvl εκανα upgrade.
Και εγώ αυτό έκανα μόλις "μυρίστηκα" τη δουλειά (με Cat school gear όμως) αλλά δε παύει να με ενοχλεί το πόσο συχνά έβρισκα "legendary" items.