Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Μετά από 30 περίπου ώρες ανελέητου κλίκι-κλίκι, τελείωσα ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στην καριέρα μου το vanilla Diablo και καπάκια το Hellfire. Το πρώτο με Sorcerer, το δεύτερο με Monk.
Ο μάγος μού έβγαλε το λάδι. Ειδικά στα τελευταία επίπεδα, μόνο με ultra-cheesy τακτικές μπορούσα να προχωρήσω κι αυτό βήμα-βήμα. Ο Monk, έχοντας και τα επιπλέον resources του expansion στο πλευρό του, δεν δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα.

Πέρα από την ικανοποίηση ότι έφυγε από το bucket list, ομολογώ ότι το απόλαυσα περισσότερο απ' όσο περίμενα. Το interface, το τραγικά μικρό inventory και εν μέρει τα γραφικά (συχνά είναι ασαφή τα όρια στο τερέν), έχουν γεράσει αρκετά, αλλά διάολε, η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού παραμένει διαχρονική. Κάτι η γραμματοσειρά, κάτι τα ηχητικά εφέ των τεράτων, των potions και του χρυσού, κάτι το "Fresh meat!", κάτι το αξέχαστο theme όσο κόβεις βόλτες στο Tristram, η απλή metal γοητεία του παιχνιδιού δεν έχει αλλοιωθεί από το χρόνο όσο θα περίμενε κανείς μετά από 22+ χρόνια.

Το ξεκίνησα για να πάρω μια ανάσα από τους οχετούς κειμένου του Shadowrun: Hong Kong και τώρα τρέμω την επιστροφή :rolleyes:
 
Last edited:
Είχες περάσει και το Belzebub mod?
 
Ο πρώτος Διάμπλο είναι όπως έπρεπε να είναι τα κλίκ-κλίκι RPG , πριν γίνουν λουτο-φεστιβάλ και meta του στυλ "πόσο resistance πρέπει να φορτώσω για να ρίξω το X boss" (εντάξει, υπερβάλω φυσικά λίγο, αλλά γιού γκάτ δεν πόιντ). Είχα κάνει και εγώ ένα full playthrough μαμίσιο χωρίς φαρμάρισμα (χωρίς restart για να πάρεις επιπλέον λέβελ δηλαδής) πριν 3-4 χρόνια, και το είχα καταευχαριστηθεί!
 
Βάλε και τη συλλογη Mods a better everything!!! Ονομα και πραμα

Σκοπεύω να το κάνω σε επόμενο playthrough. Αυτή τη στιγμή, μου αρκεί που παίζω το vanilla σε επίπεδο Commander, θέγκιου βέρι ματς.
 
Είχες περάσει και το Belzebub mod?

Nope. Έπαιξα την έκδοση του GOG που έχει κάποια tweaks για καινούργια συστήματα, Win10, high-resolution support κτλ.
 
Νομίζω δεν έχω την GOG έκδοση (μόνο αυτή μου λείπει μάλλον). Το Belzebub θα έλεγα για κάποιον σε "παρθένο" run θα έλεγα ότι είναι καλή επιλογή. Παρότι αφαιρεί το replayability, καθώς ενσωματώνει όλα τα quests σε ένα run, αλλάζει τα mechanics που εμφανίζονται ορισμένα bosses που τα κάνει ακόμη πιο grim. Αυτό με βάση πάντα τα αρχικά σχέδια των devs (π.χ. χρειάζεται να ανοίξει portal σε συγκεκριμένο σημείο κάποιος για να μπει στον Butcher, αλλά τον περιμένει μεγάλη έκπληξη).
 
Κατέβασα το Fallout 4 ξανά,δεν είχε καταφέρει ποτέ να με κρατήσει για πολύ..Οι λόγοι που δεν μπορούσα να το παίξω φύγανε με μόντς!

1.Sim Settlements Conqueror
2.Survival mode (το αυθεντικό αλλά με weightless junk mod και φυσικά ανοιχτά και τα save/fast travel γιατί μιλάμε για Bethesda Game)
3.Immersive Fallout, αλήθεια δεν το πίστευα πως μία τόσο μικρή αλλαγή,το movement speed,αλλάζει όλο το feeling του game,από κει που προσπέρναγα τις περιοχές την μία μετά την άλλη τώρα έτσι όπως πάω πιο αργά απολαμβάνω το τοπίο,και το game από Arcade έχει γίνει IMMERSIVE!!!

Έχω και άλλα μοντ που δεν χαλάνε το balance του game και είναι κυρίως θέμα προτίμησης ,αλλά αυτά τα τρία που έγραψα από πάνω προτείνω και σε κάποιον που δεν μπόρεσε να το τελειώσει ποτέ όπως εγώ λόγω άθλιου gameplay από την βανίλια της Μπεθέσντα αλλά και σε όποιον το έπαιξε μια φορά το τερμάτισε και έχει πολύ καιρό να ξαναμπεί..

Το πρώτο μοντ που αναφέρω σου δίνει την δυνατότητα να παίξεις σαν raider,μπορείς να κατεβάσεις και faction pack και να παίξεις στο πλευρό όποιου θες(BoS Institute Minutemen κτλπ) και να κάνεις επιθέσεις σε ήδη έτοιμα settlement,δεν πας πλέων σκοτώνεις δυο τρια mole rat και έχεις έναν χώρο να παίξεις minecraft,υπάρχουν ήδη έτοιμα μέρη που οι άνθρωποι την αράζουν και μπορείς να πας να τα κατακτήσεις..Δεν έχω προχωρήσει πολύ αλλά πολύ δυνατό ξεκίνημα με quest από raider και voice acting.Νομίζω όμως όπου νάνε το κουέστ του θα αρχίσει να γίνεται radiant..

Αλλά το γεγονός ότι έχω την επιλογή να πάω να γίνω raider και το ότι δεν υπάρχουν ένα εκατομμύριο μέρη, που περιμένανε εμένα πότε θα πάω να βάλω βρύσες και σπαρτά για τους ηλίθιους σελτερς που δεν μπορούν να κάνουν τίποτα μόνοι τους ,αλλάζει όλο το feeling του game!

Σε καμία περίπτωση δεν αγγίζει άλλα rpg ότι και να κάνεις στο Fallout 4 αλλά έχει γίνει playable

Edit: Immersive Fallout
 
Last edited:
Έχω ξεκινήσει το Ultima 9: Ascension από το GOG. Δεν έχω παίξει τα προηγούμενα, έχω δει μόνο screenshots και έτσι δεν μπορώ να καταλάβω την αντίδραση που δέχθηκε το παιχνίδι. Εμένα μ' αρέσει όπως είναι (μου θυμίζει λίγο και το πρώτο Gothic)! Είναι πάρα πολύ εθιστικό και επιτέλους δεν είσαι πια ένας άγνωστος που θα σώσει τον κόσμο. Είσαι ο πασίγνωστος που θα σώσει τον κόσμο!
Στα αρνητικά του παιχνιδιού (δεν αναφέρω τα γραφικά. Λογικό. Έτσι ήταν τότε η τεχνολογία.) να αναφέρω το δύσχρηστο inventory, και το αργό "τρέξιμο" του χαρακτήρα. Δεν με ενοχλεί το ότι δεν υπάρχει ενιαίος χάρτης, αλλά υπάρχουν υποπεριοχές στις οποίες μεταβαίνεις σταδιακά απ' το campaign. Αλλά η αργή κίνηση του χαρακτήρα κάνει το πήγαινε-έλα, κουραστικό.
Το μεγαλύτερο όμως αρνητικό στο παιχνίδι, που με εξέπληξε, είναι ότι δεν υπάρχουν levels, δεν υπάρχουν xp!!! Όσους αντιπάλους και να σκοτώσεις ή υποαποστολές να επιλύσεις, δεν κερδίζεις κάτι!!! Από όσο διάβασα σε sites, ανεβαίνεις lvl μόνο προχωρώντας τη βασική αποστολή σε κομβικά σημεία. Δεν το διαπίστωσα ακόμα, είμαι στην αρχή. Ενώ δηλαδή άλλα (τα περισσότερα, ή όλα!) παιχνίδια θέλουν ο παίκτης να κάνει υποαποστολές για να τον κρατήσει το παιχνίδι περισσότερο καιρό, στο Ultima 9 σαν να σου λένε "προχώρα τη βασική αποστολή"!!!
Μερακλής! Και εγώ όταν έψαχνα για "Gothic-like" games το έπαιξα. Δε κατάφερα να κάνω την gog version του Ultima 9 να τρέξει σε windows 10 (δε προσπάθησα ιδιαίτερα βέβαια), αλλά το είχα παίξει παλιότερα σε xp (πειρατικό μάλιστα, προ-gog εποχές) και πήγαινε πόπα, δεν είχα κρασαρίσματα καθόλου, το combat μου άρεσε πολύ και ειδικά τα τόξα, αλλά ναι πάσχει από "ultiμίαση", δηλαδή δύσχρηστο inventory και πολύ "σαβούρα" που δε ξέρεις αν σου χρειάζεται ή όχι. To clunkiness που έχει δε θα με πείραζε αν δεν υπήρχαν κάποια "physics-based" puzzles, αν θυμάμαι καλά.
 
Last edited:
Μ' αρέσουν τα Win7 και αυτά έχω. Πιστεύω για καιρό ακόμα.
Έχει μερικά physics-based puzzles, αλλά έχει και τον καλύτερο μηχανισμό jump που υπάρχει! Απορώ πώς δεν τον υλοποιεί κανένας άλλος!
Άλλο αρνητικό του Ultima 9: μπορείς κάλλιστα να πουλήσεις αντικείμενο που επρόκειτο να χρησιμοποιθεί σε αποστολή, ακόμα και σε βασική αποστολή, αν δεν προσέξεις!!!! :confused: Αυτά δεν γίνονται στην εποχή μας...
 
Κοίτα, το έπαθα στο Wasteland 2 αλλά και στο Witcher 3 αυτό. Συγκεκριμένα, στο Wasteland 2 με ένα σαμπουάν και στο Witcher 3 με κάτι λουλούδια ή ένα βιβλίο, δε θυμάμαι ακριβώς. Γενικά και τα δύο games έχουν πολύ καλό σύστημα να διαχωρίζουν τα items που χρειάζονται για κάποιο quest, αλλά τους έχουν ξεφύγει καναδυό.
 
Din's Legacy! Πατάει στις κλασικές φόρμες της Soldak (μικρό ανεξάρτητο στούντιο) , dynamic κλίκι-κλίκι diablo clone αλλά πολύ ιδιαίτερο. Γενικά θα άξιζε ένα αφιερωματάκι στην Soldak Entertainment κάποια στιγμή.

Τι μου αρέσει ως τώρα ; dynamic random generated map με πολλά Options για όλα τα γούστα (μέγεθος χάρτη, συχνότητα event, ρυθμός παιχνιδιού, πολλά settings δυσκολιών κτλ.) , τρελό class system (ξεκινάς με ένα από τα πάρα πολλά classes και καθώς λεβελιάζεις γίνεσαι mutated με άλλα classes χτίζοντας διάφορους συνδυασμούς), στιβαρό κλίκι-κλίκι gameplay με δεκάδες skills , πολλά πράματα να κάνεις unlock σε κάθε run (από νέα classes μέχρι νέα victory conditions) , τα random events που σκάνε και γενικά όλες αυτή η ιδιαίτερη και πρωτότυπη προσέγγιση στο είδος των hack n slash της Soldak.

Τι με ξενερώνει ; είναι πάρα πολύ χαοτικό! Χαλαρά τις πρώτες 10 ώρες τις περνάς απλά για να μάθεις τι παίζει με τους (πολλούς) μηχανισμούς που έχει (ενδεικτικά : το πως εξελίσεται ο χαρακτήρας σου, τα mutations, το πως προστατεύεις/αναβαθμίζεις την πόλη σου και τους NPC σε αυτήν, τα random events που σκάνε δεξιά αριστερά , reputation με άλλα clans κτλ. κτλ.) , τα tutorial είναι χαοτικά και κακογραμμένα. Επίσης τα γραφικά σε αρκετά σημεία δεν είναι καθαρά και κουράζουν (μου αρέσουν τα retro γραφικά, αλλά να είναι "ξεκούραστα" στο μάτι και λειτουργικά!)

Αν είστε φάν των κλίκι-κλίκι και έχετε υπομονή στις χαοτικές πρώτες ώρες μέχρι να μάθετε τους μηχανισμούς και δεν ξενερώνεται με low production τεχνικό τομέα, θα σας χαρίζει δεκάδες ώρες hack n slash ψυχαγωγίας. Περιμένω πως κ πως το Drox Operative 2 από δαύτους (είναι σε early access )
 
Τερματισα το Bordelrands 3 την Παρασκευη και το Sniper Ghost Warrior Contracts την Δευτερα. Παιχνιδαρες και τα 2 με πολυ σφαγη ειδικα το Sniper Ghost warriro contracts που ειναι για ninja σαν εμενα. Τωρα παιζω το Ori and the will of the wisps.
 
Μιας και είμαι δημιουργός ελληνικών προσώπων στο προ2013, εννοείται οτι παίζω προ 2013 στο pc
 
Pause όλα τα άλλαγκέμια, γιατί κόλλησα με το Secret of Monkey IslandTM Special Edition. Μουσικάρα, τα φόντα είναι πανέμορφα, οι φωνές επαγγελματικότατες, το animέισο λίγο σάπιο, αλλά δε του δίνεις και πολύ σημασία. Σε καναδυό σημεία χρησιμοποίησα το H function, αλλά γενικά δε θα το έλεγα "δύσκολο" adventure. Είμαι ακριβώς στο σημείο που προσγειώνεσαι στο Monkey IslandTM και μαζεύεις τη μπανάνα.
 
Pause όλα τα άλλαγκέμια, γιατί κόλλησα με το Secret of Monkey IslandTM Special Edition. Μουσικάρα, τα φόντα είναι πανέμορφα, οι φωνές επαγγελματικότατες, το animέισο λίγο σάπιο, αλλά δε του δίνεις και πολύ σημασία. Σε καναδυό σημεία χρησιμοποίησα το H function, αλλά γενικά δε θα το έλεγα "δύσκολο" adventure. Είμαι ακριβώς στο σημείο που προσγειώνεσαι στο Monkey IslandTM και μαζεύεις τη μπανάνα.

Το έπαιξα και εγώ πρόσφατα. Το Monkey Island είναι νομίζω το μοναδικό σημείο στο οποίο το παιχνίδι δεν είναι αρκετά ξεκάθαρο σχετικά με το τι μπορείς να κάνεις γιατί κάποιες περιοχές στον χάρτη δεν φαίνεται αμέσως ότι είναι επισκέψιμες.
 
Ισχύει, απογείωσε τη δυσκολία αμέσως, κυρίως γιατί δεν είχα "προσέξει" μια περιοχή.
 
Ολοκλήρωσα το Mutazione ευγενική χορηγεία του epic store. Το παιχνίδι χαρακτηρίζεται ως adventure αν και στο gameplay κομμάτι απουσιάζουν πλήρως οι γρίφοι και η χρήση του inventory. Κινείται περισσότερο σε αφηγηματικά μονοπάτια όπου εξερευνώντας τις τοποθεσίες του νησιού που διαδραματίζεται αλλά και μιλώντας στους "ιδιαίτερους" κατοίκους του ξετυλίγεται η ιστορία. Αυτό που ουσιαστικά κάνεις είναι να κινείσαι μεταξύ 8 περίπου τοποθεσιών και να μιλάς με όλους αλλά και να φτιάχνεις κήπους φυτεύοντας σπόρους φυτών που βρίσκεις εδώ κι εκεί κάτι γενικά πολύ απλό. Μπορεί να μοιάζει η τεχνική σε visual novel αλλά το βάθος της ιστορίας αλλά και των χαρακτήρων εμένα με εξέπληξε ευχάριστα. Τα γραφικά του τα βρήκα όμορφα αλλά εκεί που αναδεικνύεται είναι στον τομέα της μουσικής καθώς και η μουσική που παίζει πίσω αλλά και τα ηχητικά εφέ όταν μιλάς με κάποιον είναι ουσιαστικός παράγοντας για να μπαίνεις στον κόσμο του παιχνιδιού.Αν κάποιος θέλεις να περάσει κανά δεκαριά ώρες παίζοντας μια όμορφη ιστορία που μπορεί να τον συγκινήσει και λίγο του το προτείνω.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top